صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶  ، 
کد خبر : ۲۹۱۷۱۵

اخبار کوتاه

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسامی درباره انتخابات هئیت‌رئیسه موقت مجلس دهم، گفت: عارف متأسفانه تسلیم فضای خارج از مجلس شد و اشتباه کرد. وی باید فضای درون مجلس را در نظر می‌گرفت. در شرایط کنونی اتفاق خاصی نیفتاده است و لاریجانی گزینه بهتری برای ریاست است. او هم یک لیست امیدی است و باید دانست که یک لیست امیدی به ریاست مجلس رسیده، لاریجانی بهتر می‌تواند تندروها را مهار کند.
نشریه «امریکن اینترست» در گزارشی تحت عنوان تعویق افتادن تغییر رفتار ایران نوشت: نباید از عدم تغییرات در ایران ناامید و سرخورده شویم. چراکه ما در دوره جنگ سرد یاد گرفتیم که می‌توانیم برخی اوقات با رقبای راهبردی خود توافق واقع‌بینانه داشته باشیم و دلایل موجهی برای آمریکا و ایران وجود دارد که می‌توانند از نبرد اجتناب کنند، حتی در صورتی‌که ما به سوی محدود کردن رویکردهای تجاوزکارانه منطقه‌ای ایران پیش رویم.
موشه‌یعلون، وزیر جنگ مستعفی رژیم اشغالگر قدس درباره نقشه خاورمیانه جدید، گفت: نقشه آینده خاورمیانه با نقشه فعلی آن بسیار تفاوت خواهد داشت. مرزهای بسیاری از کشورهای عربی یک قرن قبل ترسیم شده‌اند. عراق و سوریه نیز وضعی مشابه لیبی دارند. شک نکنید که تغییر نقشه خاورمیانه رخ خواهد داد و در واقع مرزهای خاورمیانه از همین حالا تغییر کرده‌اند.
شنیده‌ها حاکی از آن است که احمدی‌نژاد شرط حضور خود در انتخابات را دعوت حضوری مردم می‌داند و تنها به این واسطه حاضر خواهد شد وارد عرصه انتخابات شود. حضور جمعیت گسترده در میدان نارمک و فریاد حمایت از احمدی‌نژاد و دعوت از او برای شرکت در انتخابات سال آینده، بخشی از این برنامه است.
پروفسور حمید مولانا که چندی پیش به کشور بازگشته، احتمالاً در مرکز دایره‌المعارف اسلامی به ریاست سیدکاظم موسوی‌بجنوردی مستقر خواهد شد و قرار است خاطرات خود از دوران انقلاب اسلامی، نهضت ملی شدن نفت و نقش محمد مصدق را تدوین کند. وی گفته است، اسناد بسیاری در این زمینه در اختیار دارد.
علیرضا زاکانی با تکذیب اخبار منتشرشده درباره ریاستش در سازمان بسیج مستضعفین، گفت: بنده افتخار می‌کنم یک بسیجی هستم، همه سعی و تلاشم این بوده که به عنوان یک بسیجی در تمامی عرصه‌هایی که توفیق خدمتگزاری داشته‌ام، در خدمت جامعه باشم.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات