صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲  ، 
کد خبر : ۲۹۱۹۱۳

اخبار کوتاه

خالد عزیزی، دبیرکل گروهک موسوم به حزب دموکرات کردستان که به دلیل زیر سؤال بردن فعالیت‌های مسلحانه شاخه دیگر دموکرات (مصطفی هجری) و کومله، به تازگی با موج حملات تازه و بی‌وقفه‌ای روبه‌رو بوده، باز هم از مواضع پیشین خود دفاع و اعلام کرد: اعزام تیم‌های مسلحانه به ایران، کاری عبث است و من حاضر نیستم جان پیشمرگانم را به خطر بیندازم. گفتنی است چندی پیش برخی از سرکردگان این گروهک اعلام کردند، در ایران دست به عملیات نظامی خواهند زد.
صادرات نفت خام ایران در ماه آوریل ۲۰۱۶ نسبت به زمان مشابه سال ۲۰۱۵ به میزان ۱۵۵ هزار بشکه برای چهار مشتری بزرگ آسیایی افزایش یافت. بر اساس این گزارش در ماه آوریل چهار کشور چین، هند، ژاپن و کره‌جنوبی واردات خود را از ایران ۱۳درصد نسبت به سال ۲۰۱۵ افزایش دادند.
دکتر سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در جلسه ستاد کشوری کنترل و مبارزه با دخانیات با اشاره به استفاده هشت میلیون نفر در کشور از مواد دخانی، اعتیاد و مصرف قلیان و سیگار را مصیبت مهم خانواده‌های ایرانی خواند و در عین حال از حضور کم‌رنگ سازمان صداوسیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتقاد کرد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد که با ورود این سازمان قرارداد خرید ۵۰۰ دستگاه واگن قطار از خارج کشور لغو شده است. سراج در این‌باره افزود: طبق مصوبه هیئت دولت و دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی، دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها حق ندارند مشابه کالایی را که در داخل تولید می‌شود، وارد کنند.
علی لاریجانی در مصاحبه‌ای درباره کاندیداتوری احمدی‌نژاد در انتخابات ۹۶ اظهار داشت: فکر نمی‌کنم در ایران خیلی جاذبه‌ای باشد آنها که دو دوره رئیس‌جمهور بودند، دوباره به صحنه بیایند، به ویژه آنکه خیلی تجربیات موفقی هم نداشته باشند.
«بارسین ئینانک» در روزنامه ترکیه‌ای حریّت نوشت: در نخستین روزهای جنگ داخلی سوریه، داووداغلو پیش‌بینی می‌کرد که اسد ظرف چند ماه از قدرت برکنار شود، اما این خود داووداغلو است که اکنون از قدرت کنار رفته است.
مرتضی شهیدزاده، مدیرعامل بانک کشاورزی در مصاحبه‌ای بیان کرد: ۷۰۰ میلیون دلار از اعتبارات ارزی صندوق توسعه ملی در قانون بودجه سال ۹۵ برای کمک به اجرای طرح‌های راهبردی بخش کشاورزی اختصاص یافته است.
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات