صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴  ، 
کد خبر : ۲۹۱۹۶۳

اخبار کوتاه

نیروهای کُرد با حمایت هوایی آمریکا، همزمان با ارتش سوریه که از سوی جنگنده‌های روسیه حمایت می‌شوند، از دو جبهه به مواضع داعش در شمال این کشور حمله کرده و پیروزی‌هایی در مبارزه با شبه نظامیان این گروه تروریستی به دست آوردند. حمله همزمان نیروهای کُرد تحت حمایت آمریکا و ارتش سوریه به مواضع داعش، احتمال همکاری آمریکا و روسیه در جنگ علیه داعش را افزایش می‌دهد.
محسن رفیق‌دوست با اشاره به تشکیل سپاه پاسداران عراق، اظهار داشت: اگر عراق بخواهد سپاه پاسداران تشکیل دهد، ایران حاضر است تجربیات خود را به این کشور انتقال دهد. وی تأکید کرد: سپاه پاسداران ما یک الگوی بسیار خوب، موفق و امتحان‌داده در عرصه‌های بین‌المللی است و می‌تواند الگوی بسیار مناسبی برای کشورهای منطقه باشد.
جلسه فراکسیون اعتدال در مجلس دهم به ریاست کاظم جلالی برای اولین‌بار در تالار آینه برگزار شد. این فراکسیون با حضور لاریجانی و در غیاب عارف تشکیل شد. اصولگرایان نزدیک به دولت و نمایندگان اعتدالی از اعضای این فراکسیون هستند.
«مقتدی صدر» بار دیگر از مردم عراق خواست که در اعتراض به روند کند اجرای اصلاحات علیه دولت عراق به پا خیزند. صدر در بیانیه‌ای با اشاره به اینکه شرایط کنونی عراق پیام‌آور اوضاع مطلوب نیست، ادعا کرد: منتظر انقلابی بزرگ و مسالمت‌آمیز علیه حامیان تروریسم داعش و فساد در عراق هستم.
در دوره فعالیت دولت تدبیر و امید، فعالیت بانک توسعه اسلامی در ایران کاهش یافته است؛ به گونه‌ای که طی سه سال گذشته تنها ۱۷ میلیون دلار برای ایران پروژه تصویب شده است، این در حالی است که در سال‌های قبل به طور متوسط ۵۰۰ میلیون دلار برای ایران پروژه تصویب شده بود.
مهرداد لاهوتی، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عارف رغبتی به پست ریاست مرکز پژوهش‌های مجلس ندارد، اظهار داشت: جلالی عملکرد خوبی در دوره‌ قبلی این مرکز داشت و حتماً وی رئیس می‌شود.
حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی با حضور در وزارت امور خارجه با وزیر، معاونان، مدیران و کارکنان این وزارتخانه دیدار کرد. این اولین دیدار رسمی سیدحسن خمینی از یک مجموعه دولتی است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات