صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲  ، 
کد خبر : ۲۹۴۱۶۸

اخبار کوتاه

سفیر ایران در عراق گفت: دولت عراق با همکاری سازمان ملل تاکنون ۶۵ درصد از اعضای گروهک تروریستی منافقین را از خاک خود اخراج کرده و آخرین نیروهای باقی‌مانده از این گروهک نیز تا ۴۵ روز دیگر از خاک عراق اخراج خواهند شد. دانایی‌فر افزود: دولت عراق از گذشته دنبال این بود که اعضای گروهک تروریستی منافقین را از خاک خود اخراج کند، اما به دلیل فشارهای آمریکا و برخی متحدان آن به تأخیر افتاده بود.
نشریه آلمانی «فوکوس» مدعی شد، «علی دیوید سنبلی» ۱۸ ساله عامل تیراندازی مرگبار چند هفته پیش مونیخ، در سفری به ایران دوره تیراندازی گذرانده است! با وجود آنکه پلیس آلمان تأیید کرده است که تیراندازی مونیخ انگیزه‌های نژادی داشته و مهاجم هم از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برده، رسانه‌های سعودی و شماری از رسانه‌های آلمانی تلاش کرده‌اند این حمله را به نحوی به ایران ارتباط دهند.
علاءالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از طرح مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی برای بازگشایی جبهه‌های جدید در جنوب سوریه خبر داد و گفت: پادگان‌ها و مقرهایی در خاک اردن برای آموزش گروه‌های تروریستی ساخته شده و این گروه‌ها با نظارت آمریکا مسلح شده‌اند و این اقدامات در راستای فراهم کردن مقدمات برای ورود تروریست‌ها به نبردهای جبهه جنوب سوریه صورت گرفته است.
«القدس العربی» نوشت: مقامات ترکیه به ایران گفته‌اند، آنکارا تصمیم گرفته تا جای ممکن مرزهای ترکیه با سوریه را ببندد. درباره جنگ حلب نیز ترکیه در اقدامی همسو با دمشق، به صراحت به ایران اعلام کرده، کارشناسان نظامی و امنیتی خود را از اتاق عملیات اطلاعاتی مشترک در اردن موسوم به «موک» خارج کرده است.
امیر محبیان گفت: من معتقدم اصولگرایان دچار کمبود نیرو نیستند؛ اتفاقاً مدیر خوب زیاد دارند؛ اما خودشان و ذهن‌شان را تنها به سه چهار نفر محدود کرده‌اند. به نظر من، اصولگرایان قحط‌الرجال ندارند، بلکه دچار جهل‌الرجال شده‌اند؛ یعنی افراد خود را به خوبی نمی‌شناسند.
حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: رهبر معظم انقلاب اخیراً مرقوم کردند که شورای فقهی به عنوان یک رکن اصلی در بانک مرکزی ایجاد شود که این موضوع باعث خواهد شد دیدگاه مردم نسبت به سود بانکی مشروع شود.
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات