صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸  ، 
کد خبر : ۲۹۴۴۷۵

اخبار کوتاه

۱۹ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری کتبی نسبت به آنچه اهانت برنامه «دورهمی» خوانده‌اند، به رسانه ملی تذکر دادند. نمایندگان اهل سنت نیز خواستار برخورد مجلس با توهین‌کنندگان به اهل سنت شدند. گفتنی است، در برنامه طنز دورهمی در سکانسی، عبارت طلحه و زبیر لعنتی به کار رفته بود.
بر اساس اخبار رسیده، آزادسازی واردات نوشت‌افزار در دولت یازدهم، تولیدکنندگان داخلی را ورشکست کرد. دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در این باره گفت: امروز تنها ۱۵ درصد از نوشت‌افزار و اسباب‌بازی، تولید داخلی است و بیش از ۹۰ درصد بازار نوشت‌افزار در قرق محصولات خارجی بی‌کیفیت، به ویژه چینی است.
یک منبع محلی در شهر موصل عراق اعلام کرد، داعش شش تن از ساکنان این شهر را با انداختن آنها در قیر داغ اعدام کرده است. وی افزود: اعدام این افراد پس از صدور حکم از سوی دادگاه شرعی داعش انجام شد و این افراد در مخزن‌های بسیار داغ و جوشان قیر انداخته شدند.
محمدعلی وکیلی، نماینده مردم تهران درباره گزینه‌های اصلاح‌طلبان برای نامزدی انتخابات سال آینده گفت: به طبع بهترین گزینه جریان اصلاح‌طلب خود حسن روحانی است؛ اما بنا به هر دلیلی، اعم از وجود مشکل یا حضور نداشتن ایشان، قطعاً گزینه‌های فراوانی را در اختیار داریم.
روزنامه «ساندی تایمز» به نقل از مقامات شهر لندن اعلام کرد: به دلیل آمادگی نداشتن بخش دولتی انگلیس و بخش مبادلات بین‌المللی این کشور برای خروج از اتحادیه، این احتمال وجود دارد که خروج انگلیس از اتحادیه اروپا تا سال ۲۰۱۹ به تعویق بیفتد.
خبرهای رسیده حاکی است، به تازگی هشت تروریست مجروح برای مداوا وارد سرزمین‌های اشغالی شده‌اند. گفتنی است، از زمان آغاز کمک‌های رژیم صهیونیستی به تروریست‌ها در ارتفاعات جولان، حدود ۲۵۰۰ تروریست سوری در سرزمین‌های اشغالی مداوا شده‌اند.
مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی لایحه برنامه ششم توسعه، از هفت ایراد اساسی آن خبر داد و خواستار عدم پذیرش کلیات لایحه از سوی مجلس به‌ علت کاستی‌های جدی آن شد.
انارکی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه مناطق آزاد رسالت خودشان را فراموش کرده‌اند، گفت: متأسفانه، مناطق آزاد به مبادی رسمی قاچاق و محلی برای دپوی کالاهای مصرفی تبدیل شده‌اند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عبدالله منتقد
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
0
1
خداوند شر حقوق بگیران نجومی و به عبارت بهتر حرامخواران را از سر ملت ایران کوتاه فرماید . و این نفی کننده وظیفه نظارتی نماینده های مجلس شورای اسلامی نمی شود .
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات