صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳  ، 
کد خبر : ۲۹۴۶۹۱

اخبار کوتاه

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: اگر گزارشی درباره تبلیغات زودهنگام انتخابات به دست‌مان رسد، قطعاً اعلام خواهیم کرد. مقیمی در پاسخ به این پرسش که آیا تاکنون گزارشی مبنی بر تخلّف انتخاباتی احمدی‌نژاد با توجه به سفرهای استانی اخیر وی، مطرح شده یا خیر، تصریح کرد: احمدی‌نژاد هم یکی از مردم ایران است و باید قانون را رعایت کند. برای برخی سفرهای استانی وی این شائبه پیش آمده است که این سفرها به منظور تبلیغات انتخاباتی انجام می‌شود؛ اما این امر هنوز برای ما مسجّل نشده است.
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به پرونده کشف ۲۱۰ کانتینر قاچاق، گفت: در این پرونده تعدادی از کارکنان گمرک و برخی از کارکنان درب خروج، ترخیص‌کاران و ارزیابان که در پرونده دخیل بودند، دستگیر شدند. قاسم خورشیدی تأکید کرد: برخی کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی و شرکت‌های پیمانکار سازمان بنادر جزء دستگیرشدگان هستند.
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: بر اساس برآورد سازمان بهزیستی استان تهران هفت هزار کودک کار و خیابان در تهران وجود دارد. حبیب‌الله مسعودی‌فرید درباره طرح ساماندهی این کودکان اظهار داشت: این اقدام در قالب آیین‌نامه ساماندهی کودکان کار و خیابان اجرا می‌شود و سازمان بهزیستی، با همکاری یازده دستگاه دیگر مجری آن هستند.
«جیمز سایرینگ» مدیر آژانس دفاع موشکی این کشور در سخنانی با به تصویر کشیدن تهدیدهای موشک بالستیک علیه آمریکا، گفت: ایران و کره‌شمالی در مسیر افزایش قابلیت موشک‌های بالستیک ضد کشتی تلاش می‌کنند. وی یادآور شد: ایران با متحوّل کردن شهاب ۳، آن را به موشک‌های «عماد» با برد بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر تغییر داده است.
«انور عشقی» افسر سابق دستگاه اطلاعات عربستان سعودی با بیان اینکه قصد سفر مجدد به سرزمین‌های اشغالی را دارد، گفت: این سفر با سیاست‌های ریاض مغایرتی ندارد. انور عشقی که از وی به عنوان مهندس عادی‌سازی روابط تل‌آویو- ریاض نام برده می‌شود، در ماه گذشته میلادی به تل‌آویو سفر کرده بود.
محسن صفرپور، رئیس شورای سیاست‌گذاری جبهه اعتدالگرایان، گفت: اگر روحانی در دو، سه ماه آینده تغییر و پیمایشی در کابینه و همچنین مدیران استانی، از جمله استانداران صورت ندهد، جبهه اعتدالگرایان که پشتیبان روحانی در سال ۹۲ بود، گزینه‌های دیگر را بررسی می‌کند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات