صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴  ، 
کد خبر : ۲۹۴۷۹۱

گزارش روز/ دغدغه‌تراشی

برگزاری کنسرت‌ها همچنان تیتر یک رسانه‌های اصلاح‌طلب و دغدغه اصلی دولت یازدهم و شخص رئیس‌جمهور است! در حالی که فرجام برجام و محقق شدن منافع کشورمان از این سند تفاهم [...]
پایگاه بصیرت / سیدفخرالدین موسوی
یادداشت: برگزاری کنسرت‌ها همچنان تیتر یک رسانه‌های اصلاح‌طلب و دغدغه اصلی دولت یازدهم و شخص رئیس‌جمهور است! در حالی که فرجام برجام و محقق شدن منافع کشورمان از این سند تفاهم همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و عهدشکنی‌های طرف مقابل امتدادی بی‌پایان یافته است و مشخص نیست چه سرانجامی پیدا خواهد کرد، در روزهایی که اقتصاد کشور با وجود وعده‌های مختلف و پرطمطراق دولتمردان در سه سال گذشته، همچنان با رکودی سنگین روبه‌رو است و آمارهایی که خود مراکز دولتی اعلام می‌کنند، از رشد نرخ بیکاری در کشور خبر می‌دهند، اما کمتر سخنی در این زمینه می‌شنویم و در اظهاراتی سؤال‌برانگیز و نامفهوم گفته می‌شود که برجام به ما عزّت داد و مانع از جنگ شد! البته مشخص نمی‌کنند که جنگ کِی و چگونه قرار بود به ما تحمیل شود! یا اینکه عزّت به چه معناست؟!
به جای آن شاهد دوقطبی‌سازی‌های غیرضرور هستیم، مانند آنچه درباره موضوع فضای مجازی در هفته‌های گذشته روی داد و بدون هیچ پیش‌زمینه‌ای بالاترین مقام دولت برای خلق یک دوقطبی تلاش کرد، حالا در این روزها لغو یک درصد از کنسرت‌ها در سراسر کشور یا موضوع برگزاری کنسرت در مشهد مقدس، موضوع اول مملکت شده است! مسئله‌ای که به نظر می‌رسد در شکست دولت در تحقق وعده‌هایش در زمینه‌های اقتصادی و روابط خارجی ریشه داشته باشد؛ وعده‌هایی که هنوز به سرانجام نرسیدند و دولتی که کمتر از یک سال دیگر به رأی مجدّد مردم نیاز خواهد داشت، چاره‌ای نمی‌بیند جز اینکه برای جامعه دغدغه‌هایی از جنس لغو کنسرت‌ها که سر و صدای زیادی به همراه دارد، بتراشد؛ اما آیا این فضاسازی‌ها به دولت تدبیر و امید کمک خواهد کرد و مردم ضعف‌ها و محقق نشدن وعده‌های دولت را فراموش خواهند کرد؟
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات