صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶  ، 
کد خبر : ۲۹۶۰۵۵

اخبار کوتاه 3 آبان

سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با آیت‌الله مصباح یزدی با بیان اینکه ناجا بسیاری از اوقات در برخورد با آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها تنهاست، گفت: در شورای عالی فرهنگی، ۲۶ دستگاه با ۳۰۰ مصوبه در حوزه فرهنگی مسئولیت دارند که ناجا یکی از آنهاست؛ اما در بسیاری از موارد، نیروی انتظامی پیشتاز بوده و کارهای جامانده از سایر ارگان‌ها را انجام می‌دهد.
جلسه فراکسیون ولایت با حضور ۹۳ نفر از اعضا و بدون حضور علی لاریجانی برگزار شد. در این جلسه که ریاست آن را حمیدرضا حاجی‌بابایی بر عهده داشت، اعضای کمیته تدوین اساسنامه فراکسیون مشخص شدند که اسامی این کارگروه عبارتند از: عبدالرضا مصری، علی ادیانی،‌ محمد دهقان، محمدعلی پورمختار، احمد امیرآبادی فراهانی، محمدحسین فرهنگی و حسن سلیمانی.
هاشمی مدنی، عضو هیئت‌مدیره انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی درباره واگذاری آزمایشگاه‌های تشخیص طبی استان البرز به یک شرکت ترکیه‌ای اظهار داشت: این اتفاق بسیار نامناسب و نامیمون بوده و آزمایشگاه‌های کشور را با مشکل روبه‌رو خواهد کرد. وی افزود: این مسئله افزون بر اعتراض مسئولان آزمایشگاه‌ها، با انتقاد انجمن‌های مختلف علمی روبه‌رو شده است.
ابراهیم‌پورفرج، رئیس جامعه تورگردانان میانگین سنی گردشگران خارجی را ۵۰ سال عنوان کرد و افزود: تقاضا برای سفر به ایران زیاد است؛ سال گذشته حدود ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر گردشگر خارجی داشتیم که به نظر می‌رسد، امسال این عدد به حدود ۵ میلیون نفر برسد.
«دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواه ریاست‌جمهوری آمریکا گفت: در صورتی که در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا پیروز شود، به ایران باج نخواهد داد. ترامپ گفت: ایران دوباره دو شهروند ما را بازداشت کرده و برای آزادی آنها پول می‌خواهد. اگر من رئیس‌جمهور شوم، دیگر چنین اتفاقی نمی‌افتد.
اولین قطارهای پنج ستاره حرم به حرم‌ با هدف ارائه‌ خدمات ویژه به زائران شهرهای مقدس قم و مشهد با ظرفیت روزانه بیش از ۶۴۰ مسافر از قم به مشهد راه‌اندازی شد.
عضو ناظر صندوق توسعه ملی در مجلس شورای اسلامی گفت: حداکثر حقوق در نظر گرفته شده برای اعضای این صندوق با تمام مزایا و پاداش، ۱۶ میلیون تومان در ماه است.
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات