صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹  ، 
کد خبر : ۲۹۶۵۲۴

اخبار کوتاه چهارشنبه 19 آبان

علی‌اکبر پوراحمدنژاد، دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران با اشاره به برگزاری جلسه دادستانی به منظور جدی‌تر شدن روند مقابله با قاچاق ارز از فرودگاه‌های پایتخت، گفت: با توجه به اینکه شاهد خروج غیرقانونی ارز از مبادی فرودگاهی و به ویژه فرودگاه امام خمینی(ره) هستیم، با تعامل پلیس فرودگاه‌های کشور و بانک مرکزی، تدابیری برای سخت‌تر کردن خروج غیرقانونی ارز از این مبادی و سهل‌تر شدن ورود و خروج قانونی ارز در نظر گرفته شد.
مجید فراهانی، دبیرکل حزب ندای ایرانیان درباره سازوکار شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و حضور حزب ندا در این شورا با انتقاد از چگونگی مدیریت در جریان اصلاحات گفت: حزب ندا در هیچ یک از جلسات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری شرکت نکرده است. وی همچنین افزود: اواخر این هفته جلسه‌ای با عارف داریم و اگر ببینیم برنامه‌ای برای رفع مشکل وجود دارد، در جلسات شرکت می‌کنیم، در غیر این صورت، همانند گذشته در جلسات شرکت نمی‌کنیم.
سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایده جمعی از چهره‌ها برای «رقابت تیم‌ها به جای اشخاص در انتخابات ۹۶» و تأکید بر اینکه وضعیت کنونی به نفع پوپولیست‌هاست، گفت: در شرایط کنونی در کشور هر کسی خطیب‌تر باشد و از کلمات، هنرمندانه‌تر و تأثیرگذارتر استفاده کند، شانس بهتری دارد، غافل از اینکه آن فرد برنامه دارد یا خیر؟
دریادار حبیب‌الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، با اشاره به پیشرفت‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه تولید تجهیزات پیشرفته نظامی، گفت: در چند ماه اخیر دستاوردهای جدیدی در حوزه تولید تجهیزات نظامی در نیروی دریایی ارتش صورت گرفته، که یکی از مهم‌ترین آنها، تولید دستگاه مین روبی صوتی و مغناطیسی است که از فناوری خاصی برخوردار است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات