صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴  ، 
کد خبر : ۲۹۶۸۰۸

گزارش روز / چنگ بر چهره خورشید!

در حالی که چشمان جهانیان به بزرگ‌ترین تجمع مذهبی تاریخ در کربلا خیره شده بود، رسانه‌های آل‌سعود که نمی‌توانستند[...]
پایگاه بصیرت / علی حیدری
         
    یادداشت: در حالی که چشمان جهانیان به بزرگ‌ترین تجمع مذهبی تاریخ در کربلا خیره شده بود، رسانه‌های آل‌سعود که نمی‌توانستند این عظمت و شکوه را ببیند، اقدام به خبرسازی و به گمان خود خدشه‌دار کردن این حرکت بی‌نظیر عالم اسلام کردند. روزنامه «الشرق‌الاوسط» مدعی شد که سازمان بهداشت جهانی نسبت به افزایش بارداری‌های ناخواسته در جنوب عراق در جریان مراسم راه‌پیمایی اربعین هشدار داده است! این خبر به سرعت در رسانه‌های وابسته به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و برخی رسانه‌های وابسته به جریان ضدانقلاب و رژیم صهیونیستی بازتاب پیدا کرد. متأسفانه در داخل کشورمان نیز سایت «زیتون» که مشی خود را اصلاح‌طلبانه معرفی می‌کند، در یک همراهی مشکوک این خبر را بر روی خروجی خود قرار داد! انتشار این خبر تا آنجا پیش رفت که سازمان بهداشت جهانی با انتشار بیانیه‌ای در وبگاه خود این موضوع را به شدت تکذیب کرد. این سازمان علاوه بر تکذیب، این موضوع را محکوم و اعلام کرد که حق پیگیری قانونی برای یافتن منبع انتشار این خبر را دارد. پس از آن بود که الشرق‌الاوسط و سایت زیتون مجبور به حذف این گزارش دروغ از خروجی خود شدند.
این موضوع واکنش‌های زیادی را در عراق به دنبال داشت؛ «مقتدا صدر» رهبر جریان صدر آن را اقدامی کثیف دانست و تهدید کرد که در صورت عذرخواهی نکردن این نشریه سعودی از ملت عراق، دفتر این روزنامه را تعطیل خواهد کرد. خانم «حنان الفتلاوی» یکی از نمایندگان پارلمان عراق نیز گفت: علیه روزنامه سعودی الشرق‌الاوسط به دلیل دروغ‌پردازی‌های آن و توهین به پیروان اهل‌بیت(ع) و شعائر مذهبی شکایت خواهد کرد و...
به نظر می‌رسد رسانه‌های دروغ‌پرداز وابسته به رژیم صهیونیستی و آل‌سعود که در سال‌های اخیر با انتشار اخبار، تصاویر و گزارش‌های دروغین درباره جبهه مقاومت و حمایت همه‌جانبه از تروریست‌های تکفیری نتوانسته‌اند در اراده عاشقان اهل بیت(ع) خللی ایجاد کنند، اکنون با چنگ زدن بر چهره خورشید و دست یازیدن به چنین شیوه‌های کثیفی سعی در جبران شکست‌های خود دارند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات