صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳  ، 
کد خبر : ۲۹۷۰۹۶

اخبار کوتاه 16 آذر


به دنبال اهدای تخمک یک دختر با شناسنامه جعلی، بخش نازایی یک بیمارستان مشهور تهران پلمب شد. فروش تخمک به منظور رفع مشکل نازایی، کاسبی جدید برخی دختران جوان، به ‌ویژه دختران دانشجو است تا از این طریق درآمدی کسب کنند. در همین راستا سودجویان متعددی باندهایی را تشکیل داده‌اند و در آن دختران را اغفال می‌کنند. اهدای تخمک برای دختران ممنوع است؛ ولی برای زنان منع قانونی ندارد.
شرکت‌کنندگان در نشست کمیته انتخابات شورای عالی هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب بدعهدی و نقض آشکار برجام از سوی آمریکا را محکوم کرده و از دولت، مجلس شورای اسلامی، وزارت امور خارجه و شورای عالی امنیت ملی خواستند تا با برنامه‌ریزی و اقدامات منسجم و از مجاری قانونی بین‌المللی پیش‌بینی ‌شده در این توافق‌نامه پیگیری جدی حقوق ملت ایران را در دستور کار قرار دهند.
علیرضا سبزعلیپور، فرزند رئیس مرکز تجارت جهانی ایران گفت: پدرم به دلیل انتقاداتی که به سیاست‌های مالی و بانکی دولت داشته،‌ از سوی دادسرای پولی و بانکی در حال انتقال به زندان است. وی افزود: پدرم در ماه‌های اخیر تذکرات متعددی از سوی بانک مرکزی به دلیل انتقاد کردن از این بانک دریافت کرده است در واقع، مسئولان آن خواهان خاموش شدن او شده بودند.
سیدعزت‌الله ضرغامی در جمع دانشجویان دانشگاه اصفهان به مناسبت روز دانشجو اظهار داشت: من هم همانند آقای روحانی اعتقاد دارم که برجام را خدا آورد و خیلی چیزها، به ویژه چهره واقعی آمریکا مشخص شد؛ این چهره‌ امروز ذره‌ای پیچیدگی ندارد و نشان می‌دهد آمریکا مانند گوریل وحشی است که زنجیر پاره کرده و متکی به قدرت خود است.
یک خانواده صهیونیستی که فرزند آنها، دو سال پیش طی عملیاتی در قدس ربوده و کشته شد، ادعا کرده‌اند که ایران و سوریه با حمایت مالی خود در انجام این عملیات دخیل بوده‌اند و حال باید غرامت پرداخت کنند!
فرماندار شهرستان شمیرانات اظهار داشت: هنوز ۱۶ خانوار به صورت غیر قانونی در کاخ موزه سعدآباد ساکن هستند و دستگاه قضایی به زودی پرونده مربوط به آنها را تعیین تکلیف می‌کند.
ترقی، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه گفت: روحانی در میان تشکل‌های اصولگرایی مدافعی ندارد، چه برسد به اینکه درباره حمایت از ایشان بحثی صورت بگیرد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات