صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵  ، 
کد خبر : ۲۹۷۳۰۶

اخبار کوتاه 24 آذر

اخبار کوتاه
محمدجواد حق‌شناس، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: حزب اعتماد ملی درباره معرفی گزینه انتخاباتی، فعلاً به جمع‌بندی نرسیده است، اما یک نفر را معرفی خواهد کرد. وی در پاسخ به این پرسش که آیا حزب اعتماد ملی گزینه انتخاباتی خود را به شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان معرفی می‌کند، گفت: چنین چیزی از ما خواسته نشده است و حزب اعتماد ملی هم در این‌باره به جمع‌بندی مشخصی نرسیده است.
هادی ابوی، دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران می‌گوید اگر کارگران دغدغه تأمین مسکن نداشته باشند، دیگر به دنبال شغل‌های دوم و سوم نمی‌روند تا معیشت خود و خانواده‌های‌شان را تأمین کنند. وی درباره اجرای طرح مسکن اجتماعی گفت: مسکن حمایتی و اجتماعی از جمله طرح‌هایی دولت یازدهم برای خانه‌دار کردن مردم و اقشار ضعیف بود، اما تاکنون این طرح برای جامعه کارگری بی‌نتیجه بوده است.
◄ حجت‌ا‌لاسلام علیرضا سلیمی، رئیس کمیته آموزش مجلس از تشکیل کمیته‌ای در مجلس برای رسیدگی به پرونده تحصیلات برادر و دستیار رئیس‌جمهور خبر داد. گفتنی است، پیشتر رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از سه نامه‌ کمیسیون متبوع خود به وزیر علوم درباره پرونده تحصیلی حسین فریدون خبر داده بود.
سهراب‌پور، فوق‌تخصص بیماری‌های ریوی درباره بیماری سیاه‌ ششی در بین ساکنان شهرهای آلوده مانند تهران گفت: این بیماری در بین ساکنان شهرهای آلوده، شایع نیست؛ ولی در برخی از معاینات بیماران، علایم این بیماری دیده شده است.
مهدیان، معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: از هفت بانک عامل پرداخت تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی مسکن روستایی، چهار بانک ملی، تجارت، ملت و سپه هنوز مصوبه بانک مرکزی را به استان‌ها ابلاغ نکرده‌اند.
پروانه مافی، نایب‌رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس و عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب گفت: با نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا درخواست‌ها برای صدور مجوز حزب و تشکل سیاسی بیشتر شده است.
در پی آزادی حلب از دست تروریست‌های تکفیری و نگرانی سران کشورهای عربی از پیروزی‌های نیروهای ارتش سوریه، اتحاديه عرب به درخواست قطر، روز پنجشنبه جلسه فوق‌العاده تشکيل خواهد داد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات