صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴  ، 
کد خبر : ۳۰۱۰۷۳

اخبار کوتاه دوشنبه 25 اردیبهشت

محمد امین‌زاده‌گوهری، رئیس ‌اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم و تجهیزات ورزشی از واردات انبوه تولیدات چینی به کشور خبر داد و گفت: کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدکننده لوازم ورزشی در سراسر کشور حال و روز خوبی ندارند. وی هم‌چنین تصریح کرد: رکود حاکم بر اقتصاد کشور سبب شده است تا تولید ملی آسیب ببیند؛ این موضوع تعطیلی کارخانه‌ها و بیکاری کارگران را به همراه دارد که بخش لوازم ورزشی هم از این قاعده مستثنی نیست.
عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان با تأکید بر اینکه برخی تخلفات به ما گزارش شده است که ناچاریم به قوه قضائیه و وزارت کشور ارسال کنیم، تصریح کرد: در بخش‌های مختلف نوع مجازات‌ها و روش‌های برخورد با تخلف مشخص شده است. برای نمونه خرید و فروش آرا یک عمل مجرمانه است و با آن برخورد خواهد شد. وی در ادامه نیز گفت: نمایندگان شورای نگهبان حتی در روند چاپ و توزیع برگه‌های رأی که طولانی هم هست، حضور دارند.
مجتبی ثابتی، یک فعال دانشجویی با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر اینکه رسیدگی به تهدید روستاییان برای جلب آرای آنان به ‌نفع رئیس دولت یازدهم یک صیانت بزرگ از رأی و نظر مردم در راستای مردم‌سالاری دینی است، اظهار داشت: به‌ نوبه خودم از رئیس دستگاه قضا و دادستان کل کشور درخواست جدی دارم به این مسئله ورود پیدا کنند و اگر چنین اقداماتی صحت دارد، قاطعانه با آن برخورد شود.
اپراتورهای قرارداد معین پست‌های فشار قوی برق که از ابتدای صبح دیروز مقابل نهاد ریاست‌جمهوری در خیابان پاستور تجمع کرده بودند، مقابل وزارت نیرو رفتند و در آنجا تجمع کردند. تجمع‌کنندگان می‌گویند از وزارت نیرو می‌خواهیم ابلاغیه کارگر دائم ما را هر چه سریع‌تر امضا کند. اپراتورها از تعلل وزارت نیرو در اجرای طرح کارگر دائم انتقاد دارند.
روزنامه فرانسوی «لوموند» نوشت: قاسم سلیمانی، «قوی‌ترین مرد خاورمیانه» ۳۷ سال است که با جنگ زندگی می‌کند. وی از زمان آغاز جنگ عراق علیه ایران با فنون رزمی آشنا شده، بعدها پس از سرنگونی صدام، دیکتاتور عراق به این کشور رفته و حالا در سوریه است.
۲۰ عضو گروه تروریستی داعش در پی اقدام یکی از تروریست‌های این گروه در منفجر کردن کمربند انفجاری در بین آنها به هلاکت رسیدند؛ این انفجار در پی بروز اختلاف میان تروریست‌های داعشی در نزدیکی البیضاء‌ در شهر الرقه در شمال سوریه رخ داد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات