صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲  ، 
کد خبر : ۳۰۱۶۹۵

از اعتراف تا احضار

1ـ اعتراف به اشتباهات فاحش!
محمود شکری، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به شعار حسن روحانی پس از پیروزی در انتخابات مبنی بر کم اشتباه‌تر بودن دولت دوازدهم، اظهار داشت: روحانی با این حرف علناً به اشتباهات فاحش خود در دولت تدبیر و امید اعتراف کرده است. وی با اشاره به عوام‌فریبی دولت تدبیر و امید در زمان انتخابات، گفت: دولت وی با دروغ و وعده‌های واهی مردم را چهار سال فریب داد و با ارتباط با فتنه‌گران آنان را در رأس امور قرار داد و در جهت منافع شخصی خود سبب تعطیلی کارخانجات و هدردادن انرژی و اعتبارات عمرانی شد. نماینده مردم تالش و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم با رأی به دولتی ناکارآمد، مطالبات خود را از نمایندگان انتظار دارند، افزود: مردم نارضایتی خود از افزایش قیمت‌ها و تورم و ناتوایی مالی خود و همچنین عدم توانایی خود در تأمین مایحتاج اولیه زندگی را به نمایندگان انتقال می‌دهند.

2ـ ملک سلمان جاى صدام نشسته است
محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در پست اینستاگرامی خود نوشت: «عربستان قصد دارد بعد از بحرین، قطر را نیز کاملاً تحت قیمومت خود در آورد. به یاد دارم که صدام در حمله به کویت می‌گفت چرا باید امت عربی پراکنده باشد؛ جهان عرب باید به دو یا سه کشور تبدیل شود تا با ترک و فارس مقابله کند. بهانه او در حمله به کویت، تشکیل امت عربی بود. بعد از صدام، داعش ایده یکی شدن عراق و سوریه را مطرح کرده و امروز ملک سلمان جاى صدام نشسته و در هوس بلعیدن بحرین و قطر است. این افکار جاهلی و عقب مانده توسط آمریکا و اسرائیل دامن زده می‌شود تا هیچ‌گاه صلح و برادری در منطقه شکل نگیرد. دیروز رهبر معظم انقلاب فرمودند مسائل اختلافی باید از طریق گفت‌وگو حل شود، ولی آل‌سعود جز به خونریزی نمی‌اندیشد.»

3ـ حمله نظامی به قطر بعید نیست!

«عبدالباری عطوان» نویسنده و کارشناس برجسته جهان عرب طی مقاله‌ای در روزنامه «رأی الیوم» تشدید تنش میان قطر و تعدادی از کشورهای عربی حاشیه خلیج‌فارس را بررسی کرد و نوشت: زمانی که دو روز پیش اعلام کردیم جنگ میان قطر از یک سو و دشمنانش در حاشیه خلیج‌فارس از سوی دیگر آغاز شده، حرف مبالغه‌آمیزی مطرح نکردیم و در حالی که در دهمین روز از ماه مبارک رمضان از خواب برمی‌خیزیم شاهد تصمیم‌های غیر منتظره عربستان، مصر و امارات در قطع روابط دیپلماتیک و بستن مرزها و توقف تمامی پروازها و اخراج شهروندان قطری هستیم و تنها این مانده که جنگنده‌ها قصر امیر قطر را بمباران کرده و تانک‌ها برای اشغال قطر حرکت کرده و امیر جدیدی را برای این کشور انتخاب کنند.

4ـ احضار برخی از رؤسا و اعضای ستاد روحانی

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به شکایت برخی از نامزدها از اسحاق جهانگیری و حسن روحانی گفت: شورای نگهبان اعلام کرده است شکایاتی واصل شده است. البته همانطور که مشاهده کردید آقای کدخدایی اعلام کردند برخی از این شکایات جزئی بوده و برخی دیگر نیز پس از تأیید شورای نگهبان رسیدگی خواهد شد. امیری همچنین درباره بازداشت برخی از رؤسای ستاد یا اعضای ستاد حسن روحانی در سراسر کشور گفت: همان‌طور که آقای شریعتمداری گفتند، در مواردی برخی احضار شدند که باید منتظر پاسخ قطعی و قانونی باشیم. وی ادامه داد: برخی رفتارها در ایام انتخابات عجیب و غریب نیست؛ اما امیدواریم قضات ما در این مورد هم براساس عدل و انصاف رفتار کنند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات