صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸  ، 
کد خبر : ۳۰۶۷۸۲

اخبار کوتاه سه‌شنبه 7 آذر

تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد، نخست‌وزیر این رژیم به «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه هشدار داده است اگر اسد به طور رسمی با تداوم حضور نظامی ایران در سوریه موافقت کند، رژیم صهیونیستی به سوریه حمله نظامی خواهد کرد. گفتنی است، چند روز پیش نیز «بنیامین نتانیاهو» طی گفت‌وگوی تلفنی با «امانوئل مکرون» رئیس‌جمهوری فرانسه، مدعی شده بود فعالیت ایران در سوریه هدفی برای نیروهای اسرائیلی می‌شود و در صورت لزوم، اسرائیل دست به حمله خواهد زد.
پایگاه آمریکایی «امریکن کانسروتیو» افشا کرد: با توجه به تحولات منطقه، سعودی‌ها به شدت نگران این بودند که حریری ممکن است به دامان ایران پناه ببرد و به همین علت طرحی را علیه ایران تهیه کرده و از حریری خواستند آن را اجرا کند؛ اما وی طرح عربستان برای مقابله با ایران را رد کرد و محمد‌بن‌سلمان تصمیم گرفت تلافی کرده و او را از قدرت پیاده کند.
اسماعیل کوثری در واکنش به گزافه‌گویی‌های اخیر ولی‌عهد عربستان گفت: عربستان هیتلر را هم روسفید کرده است؛ چنانکه بن‌سلمان، آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی داعش را درست کردند که صد مرتبه بدتر از هیتلر بود. جانشین قرارگاه ثارالله گفت: هیتلر اگر کسی را اسیر می‌کرد، نمی‌کشت؛ اما داعش به پشتوانه عربستان 1700 نفر را که به اسارت گرفته بود، یک‌جا سر برید.
سعد حریری در مصاحبه با یک نشریه سعودی گفت: دوست دارم نخست‌وزیر لبنان باقی بمانم و آنچه را که در عربستان بر من گذشت، نزد خودم نگاه می‌دارم. وی با بیان اینکه اگر حزب‌الله تغییر در شرایط موجود را نپذیرد، استعفا خواهم داد، افزود: حزب‌الله در امور کشورهای عربی دخالت می‌کند و  جمهوری اسلامی ایران در پشت پرده این دخالت است!
روزنامه اتریشی «وینر سایتونگ» نوشت: براساس اطلاعات صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) بیش از 11 میلیون کودک در یمن درگیر جنگ‌های داخلی به کمک فوری نیاز دارند. این روزنامه افزود: در یمن هر ده دقیقه یک کودک به یک بیماری که قابل پیشگیری است، مبتلا می‌شود. متأسفانه، جنگ در یمن جنگ علیه کودکان است.
محسن رفیق‌دوست در گفت‌وگویی درباره اظهارات رئیس دولت‌های نهم و دهم و بست‌نشینی او و یارانش گفت: من از اول احمدی‌نژاد را قبول نداشتم، او تعادل ندارد. وی خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین مشخصه احمدی‌نژاد این است که به ولایت مؤمن نیست و با این رفتار و اعمال به دنبال اسم و رسم است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات