حماسه و جهاد >>  حماسه وجهاد >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰  ، 
کد خبر : ۳۱۲۲۳۰

بیانیه سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ در خصوص تشییع پیکر مطهر 135 شهید گمنام ، شهدای عزت ایران اسلامی

در این مقطع زمانی که مهم ترین نیاز کشور حفظ و تقویت انسجام ملی، همدلی و هم‌زبانی است، عطر حضور شهدای گمنام می‌تواند محور همبستگی و انسجام ملت در سایه رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) باشد.
پایگاه بصیرت / گروه حماسه و جهاد
السلام علیک یا اباعبدالله(ع)
اکنون که با وجود همه دشمنی ها و ددمنشی های نظام استکبار در چهلمین سال از انقلاب شکوه مند اسلامی ایران، در امنیت و ثباتی مثال زدنی تنفس می‌کنیم یاد و خاطره شهدایی که باعث این عزت بزرگ برای سرزمین اسلامی ما شده اند را گرامی می داریم.
دل های مردم غیرتمند، ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی که همیشه لحظاتی ناب و فراموش نشدنی را در تاریخ پرافتخار این مرز و بوم ثبت نموده اند، این روزها به انتظار کاروان یکصد و سی پنج شهیدگمنام، مهمانانی از کربلای ایران نشسته اند تا حماسه ای دیگر در تراز ایران اسلامی برپا دارند.
بدیهی است در این مقطع زمانی که مهم ترین نیاز کشور حفظ و تقویت انسجام ملی، همدلی و هم‌زبانی است، عطر حضور شهدای گمنام می‌تواند محور همبستگی و انسجام ملت در سایه رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) باشد.
با توجه به فرارسیدن ماه پیروزی خون بر شمشیر و رسیدن کاروان حسینی(ع) به کربلا، ورود کاروان بزرگ شهدای گمنام را مغتنم شمرده و با توجه به لزوم بزرگداشت مقام والای شهیدان، تقویت روحیه شهادت طلبی، معنویت افزایی و مانوس شدن با مکتب شهدا به عنوان سیره و راه سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، توفیق استقبال از کاروان 135 شهید والا مقام دفاع مقدس نصیب ما شده است.

بی شک استقبال بی سابقه و گسترده امت شهید پرور و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از شهدای میهن اسلامی که در ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 22 شهریورماه 1397 از جلوی درب دانشگاه تهران تشییع می شوند بار دیگر ولایتمداری و دلدادگی به راه شهیدان را نشان داده و با استشمام عطر شهیدان راه حق، نفسی تازه در وجودشان وزیدن خواهد گرفت و نوید این استقبال عظیم و تشییع باشکوه همبستگی و همراهی ملت با آرمان های امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی است.

پاسداران و کارکنان سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ همچون گذشته در کنار امت همیشه در صحنه ایران اسلامی در این مراسم با شکوه که مصادف با سومین روز از محرم حسینی(ع) است شرکت گسترده ای داشته و از عموم مردم مومن و ولایتمدار برای حضور در همراهی تشییع کاروان یکصد و سی پنج شهید عزت ایران اسلامی و تجدید بیعت دوباره با آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی دعوت می نماییم.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات