صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳  ، 
کد خبر : ۳۱۷۸۵۱

اخبار کوتاه چهارشنبه 1 آبان

«منصور پوریان» رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام کشور با بیان اینکه بازار گوشت قرمز از وضعیت مناسبی برخوردار است، گفت: همچنان دامداران با مشکل ازدیاد تولید دام سنگین روبه‌رو هستند که باید برای آن چاره‌ای اندیشید. وی راهکار کاهش قیمت گوشت قرمز را حذف دلالان و عرضه مستقیم لاشه گوسفندی و گوساله از سوی تولیدکنندگان دانست و تصریح کرد: برای جلوگیری از خسارت دامپروران نیاز است دولت شرایط را برای صادرات دام زنده سنگین فراهم کند تا مشکل انباشت دام برطرف شود.
روزنامه «آرمان» در مطلبی نوشت: «بسیاری از ناظران و تحلیلگران بر این نظرند که اگر میان تهران و ریاض توافقی حاصل گردد و نوعی آرامش پدید آید، بسیاری از تنش‌ها افول خواهد کرد.» متأسفانه، رسانه‌های اصلاح‌طلب، ایران را که در صف مقدم مبارزه با تروریست‌ها در منطقه بوده، با آل‌سعود که یکی از حامیان اصلی تروریست‌های تکفیری است، عامل تنش در منطقه دانسته و مدعی هستند اگر این دو با یکدیگر به توافق برسند، منطقه آرام می‌شود!
دادستان آمریکایی پس از امتناع نماینده بانک خلق ترکیه (هالک بانک) از حضور در دادگاه برای رسیدگی به اتهام مطرح‌ شده علیه آن در زمینه نقض تحریم‌ها علیه ایران، این بانک را «فراری» خواند و آن را تهدید به جریمه کرد. بانک خلق ترکیه به اتهام دور زدن تحریم‌های ایران، هدف اقدامات خصمانه آمریکایی‌ها قرار گرفته است. «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه این پرونده را به منزله یک حمله سیاسی علیه دولت ترکیه محکوم کرده است.
«یونس مظلومی» عضو سندیکای بیمه‌گران ایران درباره بیمه فعالیت‌های بازرگانی و تجاری در عراق، گفت: فعالیت صنعت بیمه در عراق در دو بخش انجام می‌شود که بخش نخست مربوط به تحت پوشش قرار دادن فعالیت‌های ایرانی‌ها در عراق، مانند اجرای پروژه‌ها و صادرات است که در حال اجراست. بخش دیگر مربوط به صدور خدمات بیمه‌ای به عراق است که اجرایی کردن آن زمانبر و پیچیده است.
معترضان لبنانی در تظاهرات برای چندمین بار و این بار در میدان «ریاض الصلح» بیروت، پرچم رژیم صهیونیستی را آتش زدند. همزمان در شهر «صور» در جنوب لبنان نیز جوانان با آتش زدن پرچم این رژیم، شعار دادند که در خط مقدم مبارزه علیه «دشمن اسرائیلی» هستند.
«ابراهیم اصغرزاده» فعال سیاسی اصلاح‌طلب در مصاحبه با روزنامه «شرق» گفت: «تحریم انتخابات، سر به بیراهه گذاشتن است.» اصغرزاده در ادامه گفت: «متأسفانه نظرسنجی‌ها گزاره کاهش شدید سرمایه (اجتماعی اصلاحات) را تأیید می‌کند.»

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات