صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳  ، 
کد خبر : ۳۱۸۹۵۲

امریکا به غذا و دارو هم رحم نکرد


مایک پمپئو، وزیر خارجه امریکا هفته قبل در یک نشست خبری اعلام کرد که واشنگتن تحریم‌های تازه‌ای علیه شرکت خطوط کشتیرانی ایران (IRISL) و شرکت ای- سیل (E-Sail) مستقر در چین اعمال می‌کند، حتی اگر این خطوط در رابطه با نقل و انتقال دارو به ایران فعال باشند.
وزارت خزانه‌داری آمریکا  روی وب‌سایت خود اعتراف کرده تحریم‌های جدید این کشور علیه صنایع حمل و نقل دریایی ایران به ایجاد محدودیت‌هایی در ارتباط با مبادلات اقلام بشردوستانه منجر خواهد شد.
تا به حال دولتمردان امریکا دائم ژست بشر دوستانه می گرفتند و عنوان می کردند که تحریم ها شامل اقلام دارویی و مواد غذایی نمی گردد، اما حال تعارف را کنار گذاشته و به صراحت و وقاحت ماهیت شوم و پلید خود را نشان داده اند.
تحریم های جدید در حالی وضع گردید که تا به امروز سخت ترین تحریم ها علیه ملت ایران اعمال گردیده است.این اولین بار نیست که آمریکا بخش‌هایی را هدف تحریم قرار می‌دهد که با زندگی روزمره مردم ایران در ارتباط است و امریکا با تحریم بانک مرکزی عملاً در مبادلات غذا و دارو برای ملت ایرن خلل ایجاد کرده بود و تا به امروز با استفاده از تروریسم اقتصادی بیشترین اجحاف را در حق ملت ایران وارد کرده است، اما ملت ایران با اتکا به اقتصاد مقاومتی توانسته است تا با این تحریم ها مقابله کرده و آثار این تحریم ها را خنثی کند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات