صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹  ، 
کد خبر : ۳۲۲۶۹۴

اخبار کوتاه سه‌شنبه 6 خرداد

باقیات‌الصالحات نمایندگان مجلس دهم/

سید پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در توئیتی با تشکر از نمایندگان مجلس دهم در تصویب قوانین حمایتی از اقشار ضعیف جامعه نوشت: «علی‌رغم انتقادات به مجلس دهم، اخلاق حکم می‌کند از قاطبه نمایندگان مجلس با همه گرایش‌های سیاسی، به خاطرحمایت از اقشار ضعیف، خصوصاً مصوبه دائمی افزایش وام اشتغال و مستمرى مددجویان، تشکر کنم. امیدوارم این‌گونه باقیات‌صالحات در مجلس یازدهم تجلی بیشتری پیدا کرده و از فشار بر مستضعفان کاسته شود.»

کار مهم فراکسیون زنان در 4 سال گذشته/ پروانه سلحشوری نماینده دوره دهم مجلس در خصوص اهمیت کار فراکسیون زنان در مجلس گفت: «یکی از کارهای مهم فراکسیون زنان در چهار سال اخیر احقاق حقوق بانوان برای حضور در ورزشگاه بود!» باوجود انواع موضوعات مهم برای بانوان کشورمان، از بیمه سرپرستان خانوار گرفته تا سه میلیون نفری که چشم‌انتظار تصویب بیمه درمان ناباروری هستند و مسائل ریزودرشت دیگر، اعتراف این چهره اصلاح‌طلب خبر از اهمیت یافتن حاشیه بر متن، لااقل در فراکسیون زنان مجلس طی 4 سال گذشته می‌دهد.

می‌گفتند از رابطه با ونزوئلا هیچ سودی نمی بریم!/ سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به صادرات محصولات نفتی ایران به ونزوئلا گفت: «همین‌ها که می‌گویند باید با دنیا رابطه داشت آن زمان تمام توان رسانه‌ای‌شان این بود که ما از روابط با ونزوئلا هیچ سودی نمی‌بریم! مثلاً می‌نوشتند ایران می‌خواهد یک‌طرفه به این‌ها کمک کند! ولی از این طریق با چند ده میلیارد دلار قرارداد، منافع اقتصادی و اشتغال زیادی برای ایران به دست آمد.»

پایان رهبری آمریکا/

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد: شاهد پایان نظم تحت رهبری آمریکا در دنیا هستیم. او افزود: «تحلیلگران از مدت‌ها پیش درباره پایان نظم تحت رهبری آمریکا و فرا رسیدن قرن آسیایی صحبت کرده‌اند. این اتفاق الآن پیش روی چشم ما در حال وقوع است.»

اعزام وزیر دارایی برای گدایی از عربستان!/ «ایاد علاوی»، چهره سیاسی غرب‌گرا در پارلمان عراق ضمن انتقاد شدید از اقدام نخست‌وزیر این کشور در اعزام وزیر دارایی به عربستان و کویت با انگیزه دریافت کمک‌های مالی، آن را گدایی توصیف کرد.

مقابل برج ترامپ چه خبر است؟/ درحالی‌که شمار تلفات ناشی از «کووید-۱۹» در آمریکا به مرز ۱۰۰ هزار نفر نزدیک شده است، آمریکایی‌ها در اعتراض به مدیریت بحران شیوع ویروس کرونا از سوی دولت این کشور، مقابل برج ترامپ در نیویورک کیسه‌های جسد قرار دادند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات