صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴  ، 
کد خبر : ۳۲۲۷۲۷

اخبار کوتاه چهارشنبه 7 خرداد

شناور حامل قاچاق را در دریا به آتش می‌کشیم/

فرمانده نیروی دریایی سپاه به قاچاقچیان هشدار داد که در صورت توقیف محصول قاچاق در خلیج‌فارس، محصول قاچاق آنان با حکم قضایی معدوم خواهد شد. سردار تنگسیری گفت: «پیام ما به قاچاقچیان آن است که با آن‌ها شوخی نداریم و مبارزه ما در این زمینه جدی‌تر از هر زمان دیگری است. برای ما قابل‌قبول نیست که جوانان ما از ناحیه قاچاق بیکار شوند و ارز کشور برای قاچاق کالا از کشور خارج شود. به قاچاقچیان کالا و سوخت که نظام اقتصادی کشور را به چالش می‌کشند، هشدار می‌دهیم که در صورت تداوم این راه، شناورهای‌ حامل قاچاق را با خارج کردن خدمه آن به آتش می‌کشیم.»

توان موشکی جبهه مقاومت از زبان دشمن/

اسحاق بریک، ژنرال صهیونیستی با اعتراف به قدرت و توان موشکی جبهه مقاومت، اظهار داشت: «دشمن منتظر و سرشار از امید برای نابودی اسرائیل با استفاده از ۲۵۰ هزار موشک و راکت است. اسرائیل در آینده علاوه بر مقابله با حماس و جهاد اسلامی در غزه بایستی با حزب‌الله لبنان و ارتش سوریه مقابله کند. اسرائیل پاسخ مناسبی برای مقابله با این ۲۵۰ هزار موشک و راکت نخواهد داشت. این موشک‌ها به کشته شدن هزاران نفر و فروپاشی زیرساخت‌ها و به بار آمدن ویرانی زیاد منجر خواهد شد.»

حمله به کاروان نظامیان آمریکایی در سوریه/ «سانا» خبرگزاری رسمی سوریه بامداد امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که در حمله افراد مسلح ناشناس به کاروان نظامیان آمریکا به شرق سوریه، سه نظامی آمریکایی زخمی شدند. در این حمله پنج نفر از نیروهای دمکراتیک کرد سوریه (قسد) نیز زخمی شدند. خبر زخمی شدن نظامیان آمریکایی در حالی منتشر می‌شود که وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) مدعی شده است که گزارش در خصوص زخمی شدن نظامیانش صحت ندارد. نیروهای کرد در منطقه شرق فرات، در بحران چند ساله سوریه، نقش متحد واشنگتن را بازی می‌کنند. امریکا ۱۹ پایگاه نظامی با حدود ۷ هزار نظامی بدون هماهنگی با دولت سوریه در این کشور مستقر کرده و سوریه بارها خواستار خروج آنان از خاک این کشور شده است.

روز آغاز به کار مستأجران جدید خانه ملت/ امروز یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با قرائت پیام رهبر معظم انقلاب در صحن علنی، کار خود را آغاز می‌کند و سپس 276 نماینده انتخاب‌شده از 290 کرسی مجلس یازدهم هم‌قسم خواهند شد تا در دوره نمایندگی 4 ساله، همه تلاش خود را برای پیشرفت و آبادانی کشور به عمل آورند. مجلس امروز ازآن‌جهت اهمیت دارد که اولین مجلس در گام دوم انقلاب به شمار می‌رود و انتظارات از آن بالاست.

دور زدن تحریم‌ها بیخ گوش آمریکا/ رسانه‌ روسی اسپوتنیک با اشاره به ورود نفت‌کش‌های ایرانی به ونزوئلا باوجود فشارهای واشنگتن نوشت، ایران بیخ گوش آمریکا به تحریم‌های نفتی غلبه کرد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات