صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹  ، 
کد خبر : ۳۲۴۹۷۴

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۴ مهر/ ۲۰۷ جان باخته در شبانه روز گذشته

دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، سه هزار و ۵۶۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که یک هزار و ۷۰۸ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۴۳۹ هزار و ۸۸۲ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۲۰۷ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۲۵ هزار و ۲۲۲ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۳۶۹ هزار و ۸۴۲ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۴۰۲۳ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۳ میلیون و ۸۷۹ هزار و ۶۴۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در تشریح وضعیت در نقاط مختلف کشورمان گفت: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند. استانهای کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات