صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷  ، 
کد خبر : ۳۲۵۳۳۴

قالیباف: سیستان و بلوچستان گنج پنهان است / امیدوارم ‌تحرک بیشتری ‌به پروژه‌‌های نیمه‌تمام بدهیم

 ‌محمدباقر قالیباف در بدو ورود به فرودگاه چابهار در جمع خبرنگاران ‌با بیان این که حضور در استان سیستان و بلوچستان پیرو نظارت های میدانی مجلس انجام می شود، اظهار داشت:‌ حد‌اقل یک ماه پیش از حضور در هر استان برای نظارت میدانی موضوعات مختلف استان در مجلس با حضور کمیسیون های مربوطه و نیز استاندار، مجمع نمایندگان استان، نیروهای جهادی استان بررسی می شود.

وی افزود: در بررسی‌های پیش از سفر گزارش های دیوان محاسبات و سازمان بارزسی از پروژه های استان نیز مورد توجه قرار می گیرد و در حین سفر هم بررسی میدانی این گزارش‌ها در دستور کار است و در پایان سفر هم یک جمع بندی با حضور بخش های مختلف خواهیم داشت.

رئیس مجلس تاکید کرد: تصمیم‌هایی که در این نظارت های میدانی گرفته می رشود در پرتال مجلس قرار داده می شود و پیگیری های بعدی این تصمیم ها نیز در تهران ادامه می یابد.

قالیباف افزود: امیدوارم این نظارت میدانی بتواند تحرک بیشتری را به پروژه های نیمه تمام بدهد و بتوانیم به این استان که در ظاهر محرومیت دارد اما در واقع دارای ظرفیت های بزرگ و مهمی است و در حوزه ترانزیت، شیلات، صنعت، گردشکری و کشاورزی ظرفیت های خوبی دارد و گنج پنهانی است، خدمت بیشتری انجام دهیم.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات