صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷  ، 
کد خبر : ۳۲۶۳۸۹

سردار سلیمانی: باید با توانمند سازی تولیدات را به سمت تمدن سازی جهت بدهیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه همه می‌دانیم دشمن هویت ملی ما را هدف گرفته است، گفت: باید با توانمند سازی تولیدات را به سمت تمدن سازی جهت بدهیم.
سردار سلیمانی: باید با توانمند سازی تولیدات را به سمت تمدن سازی جهت بدهیم

به گزارش بصیرت به نقل از خبرگزاری فارس، آیین اختتامیه اولین رویداد مراکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج صبح امروز با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در محل سالن جلسات سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار شد.

سردار سلیمانی در ابتدای سخنرانی این مراسم، ایام هفته پر خیر و برکت بسیج را خدمت همه دوستان تبریک عرض  نموده و از مجاهدت ها و تلاش های همه در عرصه تولیدات فرهنگی سپاسگذاری کرد.

وی با بیان اینکه همه می‌دانیم دشمن هویت ملی ما را هدف گرفته است، گفت: هویت ما یک هویت اسلامی و دراز مدت و تاریخی است و ریشه در خداپرستی چند ده هزار ساله در ملت ایران دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: ما ملتی هستیم که میراث دار یک فرهنگ اصیل و ناب بوده که در دوران هایی از تاریخ توانسته است اقداماتی را رقم بزند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه امروز می‌بینیم کشورهایی که از خارج جغرافیای سیاسی ایران هستند خودشان را جزو تمدن ایرانی اسلامی می‌دانند، تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر شرایطی فراهم شده که ما تمدن سازی کرده و ملت ایران پیش قراول این کار مهم شود.

وی خاطر نشان کرد: بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی برای نیل به همین مقصود است.کاری که بسیج شروع کرده تا همت شما عزیزان کار را انجام دهد باید با توانمند سازی این تولیدات را به سمت تمدن سازی جهت بدهیم.

وی با اشاره به گستردگی هنر و به وجود آمدن ابزار جدید در دنیا، بیان داشت: ما باید از این فناوری ها به صورت صد در صد استفاده کرده و از جهت سرمایه گذاری ما باید کمک کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه گفت: رسالت سنگینی در انجام این مهم داریم و باید شرایط را طوری فراهم کنیم تا جایی که استعدادی وجود دارد میدان در اختیارش قرار داده شده و به تولید محصول برسد.

سردار سلیمانی افزود:در این ایام فرصت خوبی بود که بخشی از زحمات دوستان را مشاهده کنیم و  باید تلاش کنیم تا این تولیدات از رسانه استان برای مردم پخش شده و از فضای مجازی نیز برای انتشار این تولیدات فرهنگی استفاده کنیم.

گفتنی است در این مراسم که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین، سردار آزادی معاون فرهنگی هنری بسیج و سپاه های استانی برگزار گردید، از برترین مراکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج تجلیل به عمل آمد.

همچنین، سردار آزادی در این مراسم با اشاره به مسابقه ای که برای تولیدات مراکز برای هفته بسیج صورت داده شده است، گفت: از حمایت های صمیمانه سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین در راه اندازی و تجهیز مراکز تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه در سال جاری شاهد نهضت تولید در این مراکز بوده ایم، اظهار داشت: تاکنون بیش از 6 هزار دقیقه در قالب های مختلف اعم از موشن، نماهنگ، سرود و... در مراکز آفرینش استان ها تولیدات داشته ایم.

معاون فرهنگی هنری بسیج ادامه داد: موضوع این تولیدات کرونا و مباحث روز بوده است، که از این تریبون از تمام دوستان تقدیر و تشکر می کنم.

همچنین مصطفی زیبایی نژاد مسئول مرکز آفرینش های بسیج اعلام کرد: برندگان اولین رویداد تولیدات مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج سراسر کشور عبارت اند از: در حوزه تولید موشن گرافیک مقام اول کرمان و مقام دوم سمنان بودند، در حوزه تولید انیمیشن و کمیک موشن مقام اول سمنان و مقام دوم آذربایجان شرقی شدند. در حوزه تولید نماهنگ نیز بوشهر و یزد به ترتیب انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در حوزه طراحی اینفوگرافیک کرمانشاه برگزیده شد و در حوزه طراحی پوستر قم و لارستان برگزیده شدند. در حوزه داستان لارستان و بوشهر به ترتیب انتخاب شدند. در حوزه مستند کوتاه نیز تهران و قم به ترتیب انتخاب شدند؛ همچنین بوشهر و لارستان به عنوان مراکز آفرینش‌های برگزیده انتخاب شدند.

آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات