صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵  ، 
کد خبر : ۳۳۰۵۳۷

العامری: موشک‌های مقاومت تاریخ جدیدی برای امت اسلامی ثبت می‌کند

به نقل از خبرگزاری عراقی ناس، دفتر «هادی العامری» رئیس ائتلاف فتح عراق امروز جمعه اعلام کرد که وی دو تماس تلفنی جداگانه با «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و «زیاد النخاله» دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین داشته است.

در این بیانیه آمده است: العامری در این تماس تلفنی حمایت خود از ملت فلسطین، قدس، غزه و مقاومت را اعلام کرد و گفت: موشک‌های مقاومت امروز تاریخ جدیدی را برای امت اسلامی و عربی می‌نویسد.

العامری تاکید کرد: امروز مانند دیروز نیست. امروز به وعده الهی برای پیروزی نزدیکتر شده‌ایم. بازی عادی سازی با خون و پایداری و ثبات و شجاعت ملت مقاوم فلسطین، تمام شده است.

وی با اشاره به پایان افسانه شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی گفت: امروز همچنین دروغ بودن ارتش شکست ناپذیر اسرائیل ثابت شد و برای همیشه ثابت شد، اینکه از شکست ناپذیر بودن ارتش اسرائیل سخن گفته می‌شود، دروغی بیش نیست.

العامری بیان کرد: امروز معادله جدیدی رقم خورده است و آن موشک جواب موشک است و الحمدالله موشک‌های مقاومت همه اراضی فلسطین اشغالی را درنوردیده است.

وی مراتب درود و دعای مقاومت عراق را ابراز داشت و گفت: انشاءالله ما با شما در این نبرد مقدس هستیم و این نبرد امت اسلامی است.

مقتدی صدر: خدایا غزه زیر آتش دشمنان را حفظ بفرما

مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق با انتشار توییتی امروز جمعه به اوضاع جاری در فلسطین اشغالی مجددا واکنش نشان داد.

وی نوشت: پروردگارا، غزه را که زیر آتش دشمنان است، حفظ بفرما و این آتش جنگ را برای آنها «برد و سلام» قرار ده و مکر دشمنان را به خودشان بازگردان.

 

 
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات