صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰  ، 
کد خبر : ۳۳۲۰۶۰

روند نزولی بازار طلا ادامه دارد/ دهن کجی بیت کوین به تهدیدها

با وجود هشدارهای تحلیلگران مبنی بر اینکه "قیمت ارزهای رمزنگاری شده" در خطر است ، صبح روز دوشنبه عمده رمزهای ارز در سطوح بالاتر قیمت حرکت کرد.
قیمت طلا و نقره با روند نزولی اولین روز هفته را پیش می برند. پس از بسته شدن 1.15 درصدی بالاتر در هفته گذشته ، فلز زرد برای تجارت در سطح روانشناختی 1800 دلار در هر اونس ، تقریباً نیم درصد از دست داده است. نقره به تازگی به زیر ارزش 26 دلار در هر اونس رسیده  و پشتیبانی آن نیز 25.51 دلار در هر اونس است.

پاول روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در مقابل کمیته بانکی سنا شهادت می دهد ، و شهادت او سرنخی از جدول زمانی برای کاهش ارزش دارایی مورد بررسی دقیق قرار می گیرد. سرمایه گذاران همچنین منتظر شاخص اصلی قیمت مصرف کننده ایالات متحده (CPI) برای ماه ژوئن (تیر) هستند که روز سه شنبه اعلام می شود و شاخص قیمت تولید کننده نیز اواخر هفته جاری اعلام خواهد شد.

فدرال رزرو در هفته گذشته گفت : کمبود مواد و "دشواری های استخدام" مانع از بهبود اقتصادی ایالات متحده از COVID-19 شده و یک تورم "موقت" را به وجود آورده است .

رئیس بانک مرکزی اروپا کریستین لاگارد در همان روز گفت ، در اروپا ، بانک مرکزی اروپا رهنمودهای خود را در مورد مراحل بعدی سیاست پولی به روز می کند. او همچنین اشاره کرد که سیاست جدیدی در حمایت از اقتصاد اروپا می تواند در سال 2022 ارائه شود.

gold

صعود ارزهای دیجیتالی بر خلاف تهدیدها

با وجود هشدارهای تحلیلگران مبنی بر اینکه "قیمت ارزهای رمزنگاری شده" در خطر است ، صبح روز دوشنبه قیمت عمده رمزهای ارز افزایش یافت.

این گزارش پس از گزارش هایی منتشر شد مبنی بر اینکه ماینرهای سابق بیت کوین (BTC-USD) و اتریوم (ETH-USD) در چین پردازنده های گرافیکی (واحد پردازش گرافیک) را که مسئول ارائه دیجیتال در یک سیستم رایانه ای است ، خالی خواهند کرد.

بیت کوین با افزایش 2.7 درصدی به 34هزار و 340 دلار (24704 پوند) ، اتریوم 2.2 درصد افزایش به 2 هزار و 143 دلار رسید و رمز شوخی مورد علاقه رئیس تسلا (TSLA) ایلان ماسک ، داج کوین (DOGE-USD) با 2.6 درصد افزایش به 0.21 دلار رسید.

در چند روز گذشته بیت کوین برای شکستن سطح 36هزار دلار تلاش کرد، اما بالای 32هزار دلار باقی ماند و به تازگی قادر به شکست یا صعود نبود.

قیمت بیت کوین  و ارز رمزنگاری شده دیگر در هفته های اخیر با بدتر شدن ممنوعیت رمزنگاری در چین با مشکل روبرو شده اند.

قیمت بیت کوین در ماه مه (خرداد) سقوط کرد و 50٪ از ارزش خود را از دست داد و از آن زمان تحت فشار قرار دارد. در همین حال ، اتریوم ، دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ پس از بیت کوین ، تلاش می کند تا بیش از 2000 دلار برای هر اتر را حفظ کند.

اکنون ، گزارش هایی که استخراج کننده سابق بیت کوین و اتریوم در چین پردازنده های گرافیکی GP را بیرون کرده اند ،نشان می دهد حداقل برخی از ظرفیت های استخراج خارج از کار چین باز نخواهد گشت ، تحلیلگران هشدار داده اند که قیمت های رمزنگاری "در معرض خطر" است.

coindesk-BTC-chart-2021-07-12

 
 

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات