صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱  ، 
کد خبر : ۳۳۳۱۲۹

ارتش رژیم صهیونیستی: برای آغاز عملیات جدید احتمالی در غزه آماده می‌شویم

«آوی کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی دیروز در جمع خبرنگاران درباره تهدیدات پیش روی رژیم گفت: «ارتش اسرائیل پس از پایان عملیات نگهبان دیوارها (نبرد شمشیر قدس) خود را برای آغاز عملیات احتمالی دیگر در غزه آماده می‎کند».
به گزارش معاریو، آوی کوخاوی تصریح کرد: «ما نقض حاکمیت اسرائیل را هرکسی که پشت آن باشد، نمی‌پذیریم و حماس مسئول همه اتفاقاتی است که در نوار غزه رخ می‌دهد».
رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی افزود: «ایران در اولویت‌های ارتش اسرائیل قرار دارد، اما به طور معمول ممکن است این غزه باشد که در آینده نزدیک در اولویت ارتش قرار بگیرد».
از سوی دیگر، منابع عبری زبان اعلام کردند که اسرائیل برای احتمال حمله راکتی از غزه به اراضی اشغالی همزمان با دیدار نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا آماده می‌شود.
از زمان پایان عملیات «شمشیر قدس» در نوار غزه بیش از 3 ماه گذشته است اما هیچ اثری از توافق بین گروه‌های مقاومت و رژیم صهیونیستی در عرصه میدانی وجود ندارد، چرا که صهیونیست‌ها همچون گذشته با مذاکره به‌دنبال خرید فرصت و دستیابی به تمام منافع خود و عدم دستیابی مقاومت به هیچ دستاوردی هستند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات