صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶  ، 
کد خبر : ۳۳۳۱۷۵

پاسخ معنادار شمخانی به تهدیدها علیه ایران در ملاقات بِنت و بایدن

«در حالی که ما اینجا نشسته‌ایم سانتریفیوژهای ایران در حال چرخیدن هستند که باید متوقف شوند. ما راهبردی را برای توقف ستیزه‌جویی‌های ایران در منطقه و جلوگیری دائمی از گریز هسته‌ای ایران به سوی سلاح هسته‌ای فراهم کرده‌ایم».

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان به تهدیدهای مطرح شده علیه ایران در ملاقات نخست وزیر رژیم صهیونیستی با رییس جمهوری آمریکا واکنش نشان داد.

دریابان علی شمخنانی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان، با انتشار پستی درفضای مجازی در واکنش به تهدیدهای مطرح شده در ملاقات اخیر نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی و جو بایدن رییس جمهوری آمریکا،نوشت: اولین ملاقات بنت و بایدن و تاکید بر استفاده از "گزینه های دیگر" علیه ایران ، ضمن آن که تهدید غیرقانونی یک کشور دیگر است، حق جمهوری اسلامی ایران برای پاسخگویی متقابل علیه "گزینه های در دسترس" را تثبیت می کند. #مقاومت _ فعال
رئیس جمهور آمریکا روز جمعه (دیروز) در دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی درتهدیدی آشکار علیه ایران، گفته بود که درباره ایران نخست دیپلماسی در نظر گرفته می‌شود و در صورت شکست دیپلماسی در بازدارندگی از دستیابی ایران به آنچه که سلاح هسته‌ای خواند،‌ گزینه‌های دیگر بررسی می‌شوند.
در این دیدار نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز گفته بود: «در حالی که ما اینجا نشسته‌ایم سانتریفیوژهای ایران در حال چرخیدن هستند که باید متوقف شوند. ما راهبردی را برای توقف ستیزه‌جویی‌های ایران در منطقه و جلوگیری دائمی از گریز هسته‌ای ایران به سوی سلاح هسته‌ای فراهم کرده‌ایم».
تهدیدات اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران به بهانه سلاح هسته ای در حالی است که ایران بارها اعلام کرده به دنبال سلاح هسته ای نیست و به صورت داوطلبانه اجازه شدیدترین رژیم نظارت آژانس بین المللی انرژی اتمی را داده است اما به رغم این واقعیات همواره از سوی رژیمی تهدید می شود که خود دارنده سلاح هسته ای است و همواره از بازرسی های آژانس از تاسیسات هسته ای خویش ممانعت و آمریکا نیز از فعالیت های هسته ای مخفی و غیر قانونی آن حمایت می کند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات