صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴  ، 
کد خبر : ۳۳۳۳۱۴

آیت‌الله نوری‌همدانی: مردم از گرانی و بیکاری رنج می‌برند / پایین آمدن ارزش پول ملی تأسف‌آور است

گروه استان‌ها- مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه در کنار مردم بودن با مردم و برای مردم بودن از مزایای بزرگ دولتمردان در دولت سیزدهم است گفت: مردم از گرانی و بیکاری رنج می‌برند و باید برای برطرف کردن آن فکر اساسی صورت بگیرد.
 

آیت‌الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی که در دفتر معظم له برگزار شد اظهار داشت: حل مسئله گرانی باید اولویت اصلی دولت سیزدهم باشد.

وی با تأکید بر اینکه گرانی و پایین آمدن ارزش پول ملی بسیار آزاردهنده است و نخستین کار دولت سیزدهم باید برطرف کردن این مسئله باشد افزود: ایجاد شغل یکی از اقدامات مثبت  است و باید سعی کنید برای مردم شغل ایجاد کنید چرا که یکی از آفت‌ها بیکاری است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به مشکلات کشور بیان کرد: مردم از گرانی و بیکاری رنج می‌برند و باید برای برطرف کردن آن فکر اساسی صورت بگیرد، پایین آمدن ارزش پول ملی کشور تأسف‌آور است و باید این معضل برطرف شود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه باید به دنیا نشان دهیم که حکومت اسلامی در همه عرصه‌ها موفق است، ادامه داد: در کنار مردم بودن با مردم و برای مردم بودن از مزایای بزرگ دولتمردان در دولت سیزدهم است، شما جوان‌ترین وزیر دولت هستید و این مهم می‌تواند در ادامه مسیر کمک‌ حال شما باشد و جوان‌گرایی از نکات مورد تأکید نبی مکرم اسلام(ص) است.

آیت‌الله نوری همدانی موضوع عدالت را مورد توجه قرارداد و گفت: مسئولان  عدالت را محور فعالیت‌های خود قرار دهند چرا که اجرای عدالت از بروز هر گونه انحرافی جلوگیری خواهد کرد.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه دشمنان نظام در کمین هستند که از هر فرصتی برای ضربه زدن به کشور بهره بگیرند خاطرنشان کرد: نباید زمینه را برای توطئه‌های آن‌ها فراهم کنیم.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات