صفحه نخست >>  عمومی >> یادداشت کوتاه
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵  ، 
کد خبر : ۳۳۳۵۳۹

چرا کشتی مرسر استریت مورد هدف قرار گرفته است

این که کشتی مرسر استریت صهیونیست ها مورد هدف ایران قرار گرفته استريال سناریو کاملا دروغین است که هیچگاه هم ثابت نشد.

چندی پیش رژیم صهیونیستی با هدف ناامن سازی دریا برای کشورمان، کشتی های تجاری ایران را مورد هدف قرار داد. این رژیم که با حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی دست به چنین اقدام سخیفی زد، باعث شد تا امنیت دریایی به خطر بیفتد و به اصطلاح بدنبال صدور تروریسم به دریا نیز برآمد. البته این سیاست جواب معکوس داد و خود صهیونیست ها در نهایت بازنده اصلی این سناریو شدند. 

گزاره خبری: پایگاه خبری مستقل Mint Press News که از رسانه های مستقل آمریکایی است فاش کرد کشتی مرسر استریت که تحت مالکیت شرکت Zodiac Maritme متعلق به خاندان عوفر، ثروتمندترین صهیونیست های ساکن در سرزمین‌های اشغالی بوده و ماه گذشته در دریای عمان مورد هدف پهپادهای ناشناس قرار گرفت، در واقع سابقه طولانی و نزدیک همکاری با سازمان جاسوسی موساد و ارتش صهیونیستی داشته و اسرائیل در قالب کشتی های شرکت Zodiac برای حمل سلاح و نیروهای عملیاتی در مناطق مدنظر خود و برای عملیات های مخفی از جمله ترور استفاده می کند. 

مورد هدف قرار گرفتن کشتی اسرائیلی با بار تجهیزات نظامی و جاسوسی ضربه ای سخت بر پیکر صهیونیست ها وارد کرد. بنحوی که آنها با گدایی دنبال کشورها افتادند تا از بتوانند موضوع را اولا گردن ایران و ثانیا با وادار کردن آمریکا و انگلیس به مورد قرار گرفتن کشتی مورد ضربه دیده شده،  امنیت را همچنان برای خودشان را داشته باشند و دخود را از پشتیبانی بالای بین المللی جا بندازند. سیاستی که در نطفه خفه شد و پایگاه صهیونیست ها بشدت آسیب دیده شد. 

به اعتقاد نشریه آمریکایی هدف قرار گرفتن کشتی مرسر استریت نشان از اشراف اطلاعاتی بالای ایران در رصد و مقابله با اقدامات ضدامنیتی صهیونیست‌ها دارد که باعث شوکه شدن اسرائیل شده است و هوشمندی انتخاب این هدف توسط ایران نیز قابل توجه است زیرا با هدف قرار گرفتن این کشتی، بازی بچگانه حملات بدون استراتژی صهیونیست‌ها به کشتی ها و نفتکش های ایران در دریاهای آزاد فعلاً متوقف شده است.

این که کشتی مرسر استریت صهیونیست ها مورد هدف ایران قرار گرفته استريال سناریو کاملا دروغین است که هیچگاه هم ثابت نشد. ولی این که انتخاب کشتی مرسر استریت ی انتخاب آگاهانه بوده است امری کاملا درست و نوعی رصد لحظه های فعالیت صهیونیست ها را نشان می دهد و اوضاع دیگر به نفع آنها نخواهد بود. زمان ضربه زدن یک طرفه رژیم صهیونیست ها به سر آمده است و اسرائیلی ها بدون شک باید پاسخگوی کارهای مخرب گونه خود باشند. 

 

صابر محمدی 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات