صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶  ، 
کد خبر : ۳۳۵۲۶۸

اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی /نظارت برقیمت کالا‌ها

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی: یک بار دیگر به همه همکارانم در دولت از وزارتخانه‌ها تا استانداری‌ها تاکید موکد می‌کنم که باید با جدیت و به شکل موثری بر قیمت همه کالاها نظارت داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بصیرت، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور بعدازظهر یکشنبه در جلسه هیات دولت گفت: اقدامات متعددی برای کنترل قیمت‌ها و نظارت بر بازار انجام شده، اما وضعیت فعلی بازار به ما می‌گوید باید به سرعت برای مدیریت قیمت‌ها چاره‌اندیشی شود.

رئیسی افزود: یک بار دیگر به همه همکارانم در دولت از وزارتخانه‌ها تا استانداری‌ها تاکید موکد می‌کنم که باید با جدیت و به شکل موثری بر قیمت همه کالاها نظارت داشته باشند.
وی در ادامه با تاکید بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف گاز اظهار داشت: با توجه به برودت هوا رعایت الگوهای صرفه‌جویی در مصرف گاز برای حفظ پایداری شبکه و جلوگیری از قطع گاز، بسیار اهمیت دارد و رسانه‌ها و به ویژه صدا و سیما باید مردم را بیش از گذشته به صرفه‌جویی در مصرف گاز تشویق کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بصیرت، رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برنامه دولت برای ایجاد تحول در سازمان اداری کشور، تصریح کرد: برای ایجاد این تحول نباید حتی یک روز را از دست بدهیم و تغییرات ضروری در سازمان اداری دولت باید به کارآمدی نظام اداری بیانجامد.

رئیسی ادامه داد: همچنین همه دستگاههای اداری باید در کنار تلاش برای مقابله با فساد، روابط ناسالم و رشوه، مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه حجاب و عفاف نیز اجرا کنند.

وی با بیان اینکه بر اساس آمار، صادرات محصولات غیرنفتی کشور امسال نسبت به سال قبل حدود ۴۰ درصد افزایش داشته است، اظهار داشت: وقتی دولت تمرکز خود را بر گسترش تعاملات اقتصادی با کشورهای همسایه قرار داده و در این مسیر موفق نیز بوده است، طبیعی است که بدخواهان به دنبال خرابکاری در روابط ایران با همسایگانش باشند که باید مراقبت کرد که آیا واقعا مشکل در کالاهای صادراتی بوده است یا مساله سیاسی وجود دارد؟

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات