صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷  ، 
کد خبر : ۳۳۶۶۶۴

راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها برای بیعت با مقاومت تا توقف تجاوز و محاصره

مردم استان‌های صعده و صنعاء در یمن امروز به مناسبت هفتمین سالروز تجاوز نظامی ائتلاف سعودی و مقاومت در برابر آن راهپیمایی کردند.
به گزارش المسیره، شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی‌ها در حالی که پرچم‌های یمن را در دست داشتند، شعارهایی را در پایبندی به آزادی و مقاومت برابر متجاوزان سر دادند و پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.
در بیانیه پایانی راهپیمایی مردم یمن در صنعاء آمده اسـت: ما به نیروهای مسلح قهرمان خود ضربات دلیرانه آنها را علیه عمق خاک عربستان سعودی را تبریک می‌گوییم که حلقه امنیتی شدید اطراف تاسیسات دشمن را در هم شکستند.
در این بیانیه، مقاومت گزینه درست رویارویی با تجاوز و محاصره ائتلاف سعودی خوانده و تاکید شد:ملت یمن به توصیه رهبر انقلاب خود آماده تقویت جبهه های نظامی، امنیتی، اقتصادی و رسانه ای و همه جبهه های رویارویی است.
در این بیانیه آورده شده است: ما از هموطنان آزاده خود در استان‌ها و مناطق اشغالی یمن می‌خواهیم برای بیرون راندن اشغالگران و سرکوب مزدوران آنها اقدام کنند.
در این بیانیه ضمن اعلام حمایت از همه اقدامات نیروهای مسلح در حمله به تاسیسات نفتی و حیاتی دشمن تا زمان توقف تجاوز و محاصره علیه یمن گفت: ما از متجاوزان می خواهیم تجاوز و محاصره را متوقف کنند و از آنچه طی سال های گذشته رخ داده عبرت بگیرند.
در پایان این بیانیه آمده است: ما بر موضع اصولی خود در قبال مسائل امت اسلامی و در راس آن آرمان فلسطین تاکید می کنیم و در کنار برادرانمان در مقاومت فلسطین و محور جهاد و مقاومت هستیم.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات