صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰  ، 
کد خبر : ۳۳۶۶۸۳

دشمن از اقتدار نیروهای مسلح کشور در وحشت است

 امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع  فرماندهان و کارکنان ارتش در اصفهان اظهارداشت: خودکفایی در ساخت تجهیزات نظامی نمونه ای از اعتماد به جوانان و تلاش برای کاهش وابستگی و استقلال کشور به شمار می رود که در نیروهای مسلح رقم خورده است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به دستاوردهای نیروی زمینی ارتش، افزود: اقتدار و جایگاه بین‌المللی نیروهای مسلح و عزت نظام نتیجه همین اکتفا به قابلیت های داخلی است.
وی ادامه داد: نیروی زمینی ارتش در 23 حوزه خدمتی به خودکفایی در تامین تجهیزات رسیده و  نیازی به دیگر کشورها برای دریافت امکانات ندارد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش، آمادگی در برابر برخورد با تهدیدهای دشمن را افتخاری برای نظام و نیروهای مسلح بیان کرد و گفت: دشمن از همین اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی در ترس و وحشت قرار گرفته و جرات حمله ندارد.
وی به جایگاه نظامی کشورمان در عرصه بین الملل اشاره کرد و اذعان داشت: دشمنان به توانمندی نیروهای مسلح اعتراف دارند و قدرت نظامی ارتش ایران در دنیا مطرح است.
امیر سرتیپ حیدری با اشاره به توطئه رسانه ای غرب علیه ایران خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال سیاه نمایی و القای ضعف و بی اهمیت دانستن دستاوردهای انقلاب هستند اما در واقعیت قدرت ما مشخص است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات