صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳  ، 
کد خبر : ۳۳۷۲۳۸

ضایعه درگذشت نادر طالب زاده

در گذشت شهادت گونه مجاهد خستگی ناپذیر نادر طالب زاده که از جمله سرداران جبهه فرهنگی -رسانه ای جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود

در گذشت شهادت گونه مجاهد خستگی ناپذیر نادر طالب زاده که از جمله سرداران جبهه فرهنگی -رسانه ای جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود را بی شک ضایعه ای بزرگ برای حوزه فرهنگی و رسانه ای کشورمان محسوب می شود. وی که سالها در حوزه فرهنگی- رسانه ای فعالیت داشت و همواره هویت جبهه استکبار و غرب را بطور کامل به نمایش می گذاشت، مورد کینه محور شیطانی عبری- غربی قرار گرفت.
خبرگذاری فارس اینگونه تعرف می کند که: "براساس آنچه خود ایشان مطرح اعلام کردند، در جریان سفر چند سال پیش اربعین ترور بیولوژیک شدند. همان ابتدا درباره بیماری استاد از وی جویا شدیم که آغاز ماجرا را مربوط به سفری به عراق و سرقت چمدانش دانست و برایمان این‌گونه روایت کرد: در سفری که چندی پیش به عراق داشتم، چمدانم به سرقت رفت. از نهاد‌های مسئول عراق پی‌گیر سرقت چمدان بودم که خبر دادند چمدان پیدا شده. اما با باز کردن چمدان و بررسی محتویات آن متوجه شدم که لب‌تابم به سرقت رفته است و باقی محتویات چمدان دست نخورده بودند.
ابتدا متوجه آلودگی نشدم و فقط سرقت لب‌تاب را گزارش دادم اما بلافاصله متوجه بروز مشکلات جسمی شدم که با سرعت شدید می‌شد. مشکل تنفسی مهم‌ترین مشکلم بود زیرا سرفه‌های شدیدی داشتم و در ادامه توان راه رفتن را هم تا حدی از دست دادم".
 
مرحوم نادر طالب زاده در طول چهار دهه گذشته همواره دغدغه خاصی برای شناساندن واقعیت ایران اسلامی و نشان دادن چهره ای از ایران داشت که اتفاقا رسانه های غربی خلاف آن را به جهان نشان می دهند و تلاش می کنند تا از ایران چهره ای بر اساس آنچه خود می خواهند به خورد افکار عمومی بدهند. مرحوم نادر طالب زاده در این موضوع به شدت روی رسانه های کشورهای غربی تمرکز داشت.
با جرات می توان گفت بخش زیادی از عمر این مجاهد صحنه رسانه ای و تبلیغاتی در حوزه فرهنگی و رسانه ای برای ساخت مستندهای ارزشمندی گذشت که تفکرات راهبردی انقلاب اسلامی را به درست ترین شکل ممکن به تصویر بکشد تا سوء استفاده های دشمنان اسلام از تفکرات ناب انقلاب اسلامی را کمرنگ و از بین ببرد.
سلسله کنفرانس های افق نو از جمله اقدامات ماندگار نادر طالب زاده بود که برای شناساندن چهره های جبهه مقاومت در رسانه ها بسیار موفق عمل نمود. مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی در رسانه بخشی ازعمده فعالیت هایی بود که مرحوم نادر طالب زاده درطول حیات شریف خود انجام داد به گونه ای که این تلاش خستگی ناپذیر باعث شد وزارت خزانه داری آمریکا وی را در لیست تحریم شخصیت های انقلابی جمهوری اسلامی ایران قرار داشت.
 
 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
0
1
علی گودرزی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
0
1
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات