صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۹  ، 
کد خبر : ۳۴۰۱۶۶

وقوع چند عملیات ضد صهیونیستی ظرف چند ساعت در کرانه باختری

سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد با مشارکت و همراهی مبارزینی از گردان‌های شهدای الاقصی و مجموعه شهدی امجد الفاخوری موفق شدند، عملیاتی را علیه نظامیان صهیونیست مستقر در شهرک مهاجر پذیر ترسله که بر روی زمین‌های غصب شده فلسطینیان منطقه جبع در نزدیکی جنین احداث شده است به انجام برسانند.

دقایقی بعد از آن هم از نابلس خبر رسید، عملیات مشابهی در نزدیکی شهرک مهاجر پذیر ایتمار واقع در نابلس به وقوع پیوسته است.

ابتدا صهیونیست‌ها ادعا کردند این عملیات تلفاتی در برنداشت اما لحظاتی بعد مجبور به اعتراف شده و اعلام کردند، یک نظامی صهیونیست از واحد چترباز مجروح و به بیمارستان بلینسون منتقل شده است.

به نوشته یدیعوت احارانوت، تیراندازی مبارزان فلسطینی زمانی انجام شد که شماری از مهاجران صهیونیست با حمایت نظامیان در حال تظاهرات و اعتراض به افزایش عملیات مقاومت فلسطینی بودند.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم فاش کرد، در این تظاهرات یوسی داگان رئیس شورای شهرک‌های مهاجر پذیر سامره هم حضور داشت.

در این بین الیؤور لوی خبرنگار شبکه رادیو و تلویزیون خبر داد، چند روزی است که در چارچوب تقسیم وظایف، امنیت منطقه نابلس به تشکیلات خودگردان واگذار شده است، اما این تیراندازی باعث می‌شود تا احتمال حضور مجدد ارتش اسرائیل در این منطقه در دستور کار قررا بگیرد.

ساموتریچ رئیس حزب صهیونیسم دینی هم با اشاره به افزایش عملیات ضد صهیونیستی گفت، باید بپذیریم که این انتفاضه سوم است.

اما این پایان ماجرا نبود و رسانه های عبری زبان از الخلیل خبر دادند ، صدای شلیک گلوله در نزدیکی شهرک مهاجر پذیر کریات اربع به گوش رسید.

رسانه‌های عبری زبان با انتشار ویدیوهایی از  درگیری در شهرک هاجر پذیر کریات اربع در جنوب الخلیل سخن گفتند.

به زعم رسانه‌های صهیونیست این عملیات تلفاتی در بر نداشت.

در خبری تکمیلی رسانه های عبری زبان  از بامداد امروز 4 نظامی و شهرک نشین صهیونیست در عملیات ختلف درکرانه باختری زخمی شدند که یکی از این عملیات توسط یک اسیر زن فلسطینی در زندان رامون انجام شد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات