بین الملل >>  سایرحوزه ها >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲  ، 
کد خبر : ۳۴۲۹۱۶

«یورش به لانه شیطان»؛ هشتگ کاربران عراقی علیه آمریکا در سالروز شهادت حاج قاسم

طرفداران محور مقاومت و کاربران عراقی فضای مجازی پویش‌های اعتراضی و انتقادی خود علیه علیه آمریکایی‌ها را آغاز کرده و ضمن توصیف حضور آمریکایی‌ها به اشغالگری در این کشور، خواهان خروج نیروهای آن شدند.

«یورش به لانه شیطان»؛ هشتگ کاربران عراقی علیه آمریکا در سالروز شهادت حاج قاسم

کاربران طرفدار مقاومت شب گذشته (جمعه، ۳۰دسامبر) با ترند کردن هشتگ «اقتحام وکر الشیطان (یورش به لانه شیطان)»، در آستانه سومین سالگرد شهادت سرداران مقاومت در عراق اعتراض خود درباره تداوم حضور اشغالگرانه نیروهای آمریکایی در این کشور را محکوم کردند.

سفارت واشنگتن در بغداد سال ۲۰۱۹/ «حاکمیت عراق، خط قرمز است»

آنان با ترندکردن این هشتگ و انتشار تصاویری از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، نوشتند: «ما در برابر حضور اشغالگران در سرزمین خود سکوت نخواهیم کرد؛ بنابراین به صورت میلیونی بیرون خواهیم آمد و خواستار خروج تمامی نیروهای خارجی از همه سرزمین‌های عراقی هستیم».

برخی کاربران ضمن انتشار تصاویر «سیدحسن نصرالله» دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان، سخنرانی سابق او در سالگرد شهادت سرداران مقاومت را یادآوری کردند که در اشاره به نیروهای اشغالگر آمریکایی گفته بود: «افقی آمدند و عمودی باز خواهند گشت».

کاربران دیگری نیز با بازنشر ویدئوهایی از اقدام جنایت‌کارانه نیروهای آمریکایی‌ در فرودگاه بغداد و به شهادت رساندن سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، نوشتند: «آمریکا رهبران میدان و حافظان وطن ما را کُشت؛ این عمل نابخشودنی است».

دو شب گذشته نیز کاربران طرفدار محور مقاومت در شبکه‌های اجتماعی هشتگ‌های دیگری نظیر «#جریمة_القائم/ جنایت قائم» و «#طرد_الاحتلال_ثار_القادة/ بیرون کردن اشغالگران، بهای خون فرماندهان است» را ترند کرده بودند.

کاربران عراقی و طرفداران محور مقاومت در حالی این مطالب را بازنشر می‌دهند که سه سال قبل یعنی سی‌ام دسامبر سال ۲۰۱۹ مردم بغداد به همراه نیروهای گردان‌هایی از سازمان حشدالشعبی و کتائب حزب‌الله در مقابل سفارت آمریکا در عراق تجمع کرده و خواستار خروج‌ نیروهای اشغالگر از خاک کشورشان شده بودند.

 

منبع: فارس

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات