صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹  ، 
کد خبر : ۳۴۳۵۳۸
یادداشت خانم دکتر خزعلی رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده در پی توهین به ساحت حضرت زهرا(س)

انا اعطیناک الکوثر، فصل لربک وانحر ان شانک هو الابتر «مابه تو خیر کثیر عطا کردیم»

حضرت زهرا (س)، مادر همه هستی است.با یاوه ­گویی­ های نابخردان خدشه ­ای به قدر و منزلت و جایگاه رفیع ایشان وارد نخواهد شد.  
پایگاه بصیرت / گروه سیاسی

باردیگر در اوج­گیری شور عاشقانه امت حزب­ الله در میلاد گل سرسبد خاندان وحی فاطمه زهرا و صدیقه کبری (س) دشمنان عنود و عوامل مزدور آنها این نورافشانی را بر نتافته و متعالی­ ترین باورها و ارزش­های عزیزتر از جان مردم را نشانه گرفته­ اند و اقدامی مشابه حرکتی که از زمان سلمان رشدی مرتد آغاز شده بود را رقم زدند، البته این حرکات سخیف در هر زمان که جلوه ­گری ارزش­هایی مانند اربعین چشم جهانیان را خیره می­کند تکرار می­شود و امروز نیز یکی از عوامل قلم به مزد مثلت «غربی، عبری و عربی» دست به ایراد اتهامات واهی نسبت به حضرت فاطمه زهرا (س) زده است و همانطور که در جاهلیت اولی برای شنیده نشدن کلام وحی و اعجاز آن در دلها و قلوب مشتاقان سعی می­کردند با ایراد اتهاماتی چون ساحر و مجنون پیشگیری کنند.

امروز نیز پس از دیدن مراسم عظیم فاطمیه (س) و حضور پرشور زنان مؤمن و انقلابی یزد در مراسم بزرگداشت روز زن در حضور ریاست محترم جمهوری  که نمایانگر عشق و شور و اعتماد و امید مردم به نظام و رئیس جمهور محبوب و مردمی و انقلابی ­شان است. خشم و غیط خود را با توهین به عالی­ ترین ارزش­های الهی انسانی مردم مظلوم ایران بی ­باکانه فرو ریختند و مانند دوران فتنه که با ضرب و شتم، توهین و شکنجه و زجر، جان جوان­های ما را هدف قرار دادند و بر مقدسات ما تاختند.
مسئولین محترم نظام می­ بایست با جدیت با این روش­های سخیف برخورد کنند و علاوه بر بررسی جنبه حقوقی آن که از وظایف قوه قضائیه است از نظر فرهنگی نیز مسئله قابل بحث است زیرا در جاهلیت مدرن معتقدند، باید به کودکان از دو سالگی آموزش­های خلاف حیا و عفاف و اخلاق داد که باعث تحریک حس کنجکاوی و بیداری غرایز آنها و بلوغ زودرس شده سپس آنها را آزادانه به هرگونه ارتباطی خارج از خانواده تشویق و ترغیب می­کنند اما ازدواج دختر رشید و بالغی که زیر سن 18 باشد را برنمی­تابند.
گویی اگر دخترکان عزیز کشورمان در آموزه­های غربی بدون هیچ حق و حقوقی مورد تعدی و سوءاستفاده افکار پلید و مدعی آزادی و دفاع از حقوق زن  قرار بگیرند اشکال ندارد اما اگر دختری در کمال رشد و بلوغ و مشاوره ­های لازم و حمایت والدین آماده ازدواج گردد و در بهترین شرایط با رضایت ازدواج کند تا حق و حقوقش در این ازدواج مشخص و سرنوشت فرزند احتمالی او روشن باشد، فریاد کودک همسری بلند می­شود و هیچکس نمی­گوید این کودک یا نوجوان اگر برای فحشاء و فساد ترغیب و از ازدواج منع شوند پرخطرتر است یا با رعایت ضوابط و معیارهای دقیق برای ازدواج پس از احراز رشد آماده شدند؟ آیا ازدواج آگاهانه پرخطرتر است یا بردگی غافلانه؟

ایادی استکبار و دست نشاندگان آنها هر از چند گاهی و به بهانه ­ای، باطن کثیف خود را نمایان می­کنند و دشمنی خود را به اسلام با اتهام کودک همسری به زهرای اطهر آشکار می­کنند اما زهی خیال باطل، حضرت زهرا (س)، مادر همه هستی است.

او که در سنین 9 تا 18 سالگی همسری و مادری را با عالی ­ترین الگو به جهان نمایاند و فرزندانش جوانان سرسبد عالم خلقتند و نقش اجتماعی و الگوی علمی متعالی او همچنان در اوج درخشش است، با یاوه ­گویی­ های نابخردان خدشه ­ای به قدر و منزلت و جایگاه رفیع ایشان وارد نخواهد شد.
 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات