صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸  ، 
کد خبر : ۳۴۴۴۹۹

سفر دوباره فرمانده کل سپاه به مناطق زلزله‌زده/ بازدید میدانی ‌از نحوه آواربردا‌ری

فرمانده کل سپاه برای دومین بار برای بررسی روند خدمات‌رسانی و آوار‌بر‌داری به مناطق زلزله‌زده خوی سفر کرد.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی با استقبال فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع)، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، معاون امور عمرانی استاندار و فرمانده ارشد سپاه در منطقه ‌امروز برای بررسی روند خدمات‌رسانی و آوار‌برداری به ‌مناطق زلزله‌زده خوی سفر کرد.‌

بازید فرمانده سپاه از روستاها‌ی زلزله‌زده

سردار سرلشکر سلامی در ادامه بازدیدهایش از آخرین وضعیت خدمات‌رسانی گروه‌های جهادی به مردم زلزله‌زده خوی به روستای مرتضی قلی کندی رفت و از نزدیک ‌مقاوم‌سازی تمام منازل را بررسی کر‌د.

فرمانده کل سپاه در این بازدید با بیان اینکه ‌با تمام توان ‌برای آواربرداری و بازسازی مناطق زلزله‌زده در کنار مردم هستیم، ‌تصریح کرد: ماشین‌آلات مهندسی و اکیپ های بسیج سازندگی و بیش از 60 گروه جهادی در منطقه مشغول خدمت‌رسانی هستند‌‌.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه دولت تسهیلاتی برای مستاجران ‌مصوب کرده است، افزود:‌ با مسئولان استانی ‌حتما صحبت می‌کنیم تا مشکلات مردم به صورت جدی پیگیری شود.

گفت‌وگوی سرلشکر سلامی با زلزله‌زدگان

‌سرلشکر سلامی در حسین بازدید از کپ اسکان زلزله زدگان با مردم گفت وگو کرد و در جریان مشکلات آنان قرار گرفت و از مسئولان سپاه استان آذربایجان غربی‌ خواست سریعا مشکلات مردم را برطر‌ف کرده و تمام ا‌مکانات را در اختیار آنها قرار دهند و اگر کمبودی دارند به سپاه مرکز اعلام کنند تا با کمک سپاه‌های استانی مشکلات ‌مردم سریعا برطرف شود.

بازدید سرلشکر ‌سلامی از کمپ اسکان زلزله‌زدگان

فرمانده کل سپاه پس از بازدید میدانی از نحوه آواربرداری و دیدار با گروه‌های جهادی ‌حاضر در منطقه و عرض خدا قوت به بسیجیان، به کمپ اسکان زلزله‌زدگان رفت و در جریان نحوه خدمات‌رسانی به مردم قرار گرفت.

مردم زلزله‌زده در این دیدار با قدردانی از حضور مجدد فرمانده سپاه در منطقه، از برخی کمبودها گله داشتند و خواستار رسیدگی سپاه به مردم شدند و اعلام کردند هنوز به درستی خدمات به آنها ارائه نمی‌شود.

‌سرلشکر سلامی نیز از مسئولان سپاه استان آذربایجان غربی‌ خواست سریعا مشکلات مردم را برطر‌ف کرده و تمام ا‌مکانات را در اختیار آنها قرار دهند و اگر کمبودی دارند به سپاه مرکز اعلام کنند تا با کمک سپاه‌های استانی مشکلات ‌مردم سریعا برطرف شود.

بازدید میدانی سرلشکر سلامی از نحوه آواربردا‌‌ری ‌مناطق زلزله‌زده

سردار سلامی در نخستین مقصد، ضمن دیدار با بسیجیان جهادی فعال در منطقه به مشکلات اهالی منطقه را رسیدگی کرد و در جریان آخرین اقدامات انجام شده در راستای بازسازی منازل زلزله‌زدگان قرار گرفت.

سفر دوباره فرمانده کل سپاه به مناطق زلزله‌زده

فرمانده کل سپاه پاسداران ‌در کمتر از 20 روز از سفر قبلی خود به مناطق زلزله زده خوی، بار دیگر امروز برای بررسی روند خدمات‌رسانی و آوار‌برداری به این مناطق وارد شهرستان خوی شد.

سردار سلامی در این سفر ضمن بررسی خدمات رسانی سپاه و بسیج در مناطق زلزله زده و روند آوار برداری از اردوگاه‌های اسکان اضطراری سپاه در مناطق شهری و روستایی بازدید می‌کند.

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات