صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹  ، 
کد خبر : ۳۴۵۰۱۲

امیر حیدری: یگان‌های نزاجا مجهز به تسلیحات مدرن و توان بالا هستند

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به افزایش توان یگان‌های نزاجا گفت: توانسته‌ایم یگان‌هایی با توان دفاعی، قدرت تهاجمی بالا و تسلیحات به روز ایجاد کنیم که در راستای بالا بردن قدرت بازدارندگی دفاعی کشور مؤثر واقع شوند.

امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش سراسری روحانیون یگان‌های نزاجا که به میزبانی مرکز آموزش و پشتیبانی شهید امانی برگزار شد، با بیان این که سه جشنواره نور در سطح‌های مختلف نیروی زمینی ارتش در طول سال برگزار می‌شود، گفت: اولین جشنواره در سطح تیپ‌ها و مراکز، دومین جشنواره در سطح قرارگاه‌ها و سطح سوم در سطح نیروی زمینی ارتش در طول سال برگزار می‌شود که با این اقدام، جامعه‌پذیری خوبی در سطح این نیرو ایجاد شده است.

امیر حیدری: یگان‌های نزاجا مجهز به تسلیحات مدرن و توان بالا هستند

وی با اشاره به اصل‌های اساسی در فرماندهی نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری، سه اصل مهم در نیروی زمینی ارتش است که در کنار عمل به آن، با طراحی 31 طرح لبیک به عنوان فروع فرماندهی، رشد متوازن کارکنان در رسیدن به اهداف مدنظر را ایجاد کرده‌ایم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تأکید بر اهمیت و جایگاه والای جهاد تبیین صریح کرد: جهاد تبیین کاربرد اساسی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان دارد و بحمدالله توانستیم فرمان ولایت فقیه را در نیروی زمینی ارتش تبدیل به یک فرهنگ دفاعی کنیم که در آن هرکس به شایستگی به تکلیف خود عمل می‌کند.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به اهمیت طرح‌های لبیک در تغییر مثبت در ساختار نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: امروز با عمل به منویات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) طرح‌های لبیک نمود عینی پیدا کرده‌اند و توانسته‌ایم یگان‌هایی با توان دفاعی، قدرت تهاجمی بالا و تسلیحات به روز ایجاد کنیم که در راستای بالا بردن قدرت بازدارندگی دفاعی کشور مؤثر واقع شوند.

وی با تأکید بر اهداف فرماندهی نیروی زمینی ارتش در بهبود وضعیت مسکن کارکنان بیان کرد: ساخت خانه‌های شخصی، ساخت خانه‌های سازمانی، زیباسازی محیط کوی‌های سازمانی از اهداف طرح لبیک 3 یا امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در راستای خشنودسازی کارکنان و در نهایت ارتقای توان رزمی آن‌ها است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به نقش روحانیون در یگان‌ها خاطر نشان کرد: روحانیون در یگان‌های نیروی زمینی ارتش با تمام توان و با مدیریت درست و آینده نگر، توانسته‌اند اقدامات خوبی در جهت تربیت حافظان قرآنی، اخلاق مداری، رفع شبهات و توضیح مسائل دینی انجام دهند که موجب شده تا کارکنان پایور، وظیفه و خانواده‌های نیروی زمینی ارتش در مقابله با جنگ روانی دشمن پیروز باشند.

 

منبع: فارس

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات