صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲  ، 
کد خبر : ۳۴۵۴۳۸

گانتز: در آستانه جنگ داخلی هستیم

«بنی گانتز» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی اخیرا در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر درباره وقوع جنگ داخلی در فلسطین اشغالی هشدار داد.

گانتز: در آستانه جنگ داخلی هستیم

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی نوشت: «از شنیدن اخبار مربوط به تظاهرات‌کننده‌ای که یک ماشین در تظاهرات هرتزیلیا به او برخورد کرد، اندوهگینم. خشونت علیه تظاهرات‌کنندگان در سراسر اسرائیل در حال افزایش است و ما در آستانه جنگ داخلی هستیم.»

گانتز در ادامه از «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواست که اقدامات خشونت‌آمیز را متوقف کند و در عین حال افزود: «ما به پرتگاه نزدیک می‌شویم.»

کابینه رژیم صهیونیستی به ریاست «بنیامین نتانیاهو» در چهارم ماه ژانویه سال جاری میلادی طرحی برای اصلاح نظام قضایی این رژیم ارائه کرد. نتانیاهو که از سال‌ها پیش به اتهام فساد، رشوه و خیانت در امانت تحت محاکمه قضایی قرار دارد، بنا دارد با آنچه آن را «اصلاح نظامی قضایی» نامیده، از محاکمه فرار کند.

به دنبال این تصمیم، اراضی اشغالی فلسطین برای یازدهمین هفته متوالی شاهد تظاهرات گسترده‌‌ در اعتراض به این طرح بوده است. مقامات رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهند که این تنش در فلسطین اشغالی می‌تواند به جنگ داخلی منجر شود.

در همین ارتباط، «تامیر پاردو» رئیس اسبق دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی اخیرا در مصاحبه با کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به تظاهرات چندهزارنفری و اختلافات در فلسطین اشغالی گفت که اسرائیل برای نابود شدن نیاز به ایران ندارد، چون خودش دارد خودش را به صورت خودکار نابود می‌کند.

 

منبع: فارس

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات