صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱  ، 
کد خبر : ۳۴۶۰۴۲
در گفتگو با بصیرت مطرح شد

نادی: حمایت از تولیدکننده و کارآفرین باید رکن اصلی برنامه‌های دولت و مجلس باشد

کارشناس و تحلیلگر اقتصادی گفت: حمایت از تولید ایرانی کار یک‌سویه‌ای نیست که فقط دولت مسئول آن باشد بلکه هر یک از ما به نوبه خود در راستای تحقق این مطالبه عمومی مهم مسئول هستیم و باید رفتار درستی با تولید و برند ایرانی داشته باشیم.
پایگاه بصیرت / گروه اقتصاد/ مصاحبه با خشايار نادي

https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/breadcrump.gifhttps://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/breadcrump.gif خشایار نادی کارشناس و تحلیلگر اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی بصیرت در خصوص راهکار‌های تحقق شعار سال ۱۴۰۲ مبنی بر «مهار تورم و رشد تولید» گفت: قطع به یقین با اجرای راهکار‌های درست دولت و حاکمیت می‌تواند بخش قابل توجهی از مطالبه رهبر معظم انقلاب و مردم کشور را تامین و محقق کند. مهار تورم از رهگذر رشد تولید اتفاق می‌افتد به این خاطر مقام معظم رهبری سال‌هاست روی موضوع افزایش، رونق و جهش تولید تاکید دارند.

* وی در این‌باره خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در سال‌های گذشته در جلسات، دیدار‌ها و سخنرانی‌های مختلفی که با مردم و مسئولین و نخبگان و دست‌اندرکاران اقتصادی و فعالین اقتصادی داشته‌اند به این موضوع اشاره کرده‌‌اند که کلید حل مشکلات اقتصادی رشد تولید است در این صورت است که تورم مهار می‌شود.

* خشایار نادی خاطرنشان کرد: حمایت از تولیدکننده و کارآفرین باید رکن اصلی برنامه‌های دولت و مجلس باشد تا رونق جان دوباره‌ای بگیرد و از این رهگذر تورم به سرعت مهار شود. زمانی تولید رشد می‌کند و تولید داخلی به قدر و جایگاه درست خود می‌رسد که دولت و کلیه مسئولین بخصوص رسانه‌ها و صدا و سیما در راستای تحقق عنایت و توجه به تولید ایرانی و خریدن محصولات ایرانی فرهنگ‌سازی کنند.

* کارشناس و تحلیلگر اقتصادی در این‌باره بیان داشت: در صورت حمایت همه‌جانبه حاکمیت؛ دولت و رسانه‌ها و صدا و سیما به اشکال مختلف از تولیدکنندگان و کارآفرینان قطعا شاهد رقابت برند‌های ایرانی با برند‌های خارجی در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی خواهیم بود، پس حمایت از تولید ایرانی کار یک سویه‌ای نیست که فقط دولت مسئول آن باشد بلکه هر یک از ما به نوبه خود در راستای تحقق این مطالبه عمومی مهم مسئول هستیم و باید رفتار درستی با تولید و برند ایرانی داشته باشیم.

* خشایار نادی کارشناس و تحلیلگر اقتصادی توضیح داد: با توجه به اینکه صدا و سیما رسانه‌ای پر مخاطب است برای فرهنگ‌سازی بیشتر بین آحاد جامعه در خصوص گرایش به خرید کالای ایرانی باید بیشتر کار کند و بنا را بر این قرار دهد که اولویت تک تک مردم ایران باید استفاده از برند‌ها و محصولات داخلی با کیفیت باشد تا شعار رشد تولید محقق شود.

* وی در پایان گفتگو تاکید کرد: در صورت حمایت همه‌جانبه از تولید بخصوص در بخش دانش بنیان شاهد افزایش بهره‌وری اقتصادی، ارز آوری و درآمدزایی برای کشور خواهیم بود موضوعی که در نهایت به کاهش شدید فقر در جامعه ایران با مهار تورم و افزایش رفاه مردم جامعه منتهی می‌شود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات