صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴  ، 
کد خبر : ۳۴۶۶۹۶

وقتی مشهورشده‌ها مقهور بی‌فرهنگی غرب می‌شوند

بر خاکی که وجب به وجب آن خون شهیدی ریخته شده گام برمی‌دارند، اما به واسطه پاسپورت و ویزا و گرین‌کارت‌هایشان به خانواده شهدا و متدینان کشور دهن‌کجی می‌کنند تا بلکه لبخند بر لب صاحبان پاسپورت‌های خارجی‌شان بنشانند.
پایگاه بصیرت / گروه فرهنگي/ سبا اسكندري

https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/breadcrump.gifhttps://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/breadcrump.gif چهره‌ای مشهور دستش از دنیا کوتاه می‌شود تا چهره‌ای دیگر فرصت خودنمایی و پوزخند زدن به دین، عقاید و قانون کشورش را پیدا کند؛ چهر‌ه‌های مشهوری که مقهور بی‌فرهنگ‌های غربی شده‌اند.

دیلن تیری شخصیت مشهور تلویزیون فرانسه در کپشن یکی از تصاویر که در آن بوسه عاشقانه بر سر مادرش می‌زند، می‌نویسد؛ جان خودم را مدیون شما هستم، زیرا چشمانم را به این دین زیبا یعنی اسلام باز کردید. وی در مصاحبه‌ای تاکید می‌کند؛ اگر اسلام نداشتم این مرد امروز نبودم، بلکه نسخه سیاهی از خودم بودم.

فیلیپ ساپر کین بازیگر دورگه ایرانی روسی مجموعه گاندو نیز با انتشار کلیپی می‌گوید: کاش من زمستان بمیرم تا حداقل هوا سرد باشد و همه مجبور باشند کت بپوشند و کلاه تا کسی از مرگ من برای دیده شدن سواستفاده نکند.

در مقابل، اما چهر‌ه‌هایی داریم که به برکت سینما و تلویزیون جمهوری اسلامی به شهرت رسیده‌اند و سال‌ها از پول ملت ایران ارتزاق کرده و بر حجم جیب و سایز بدنشان افزوده‌اند. گردنشان را کلفت و صدایشان را نازک می‌کنند و بی‌هیچ خجالتی حجاب از سر می‌کشند.

بر خاکی که وجب به وجب آن خون شهیدی ریخته شده گام برمی‌دارند، اما به واسطه پاسپورت و ویزا و گرین‌کارت‌هایشان به خانواده شهدا و متدینان کشور دهن‌کجی می‌کنند تا بلکه لبخند بر لب صاحبان پاسپورت‌های خارجی‌شان بنشانند. اینان همان سلبریتی‌های ملت‌فروشی هستند که غیر از رضایت آمریکا و اروپا هیچ چیزی برایشان مهم نیست.

* گل می‌روید به باغ
اما در مقابل تعدادی از مقهوران فرهنگ غرب و ذوق‌زدگان آزادی‌های غربی، همواره تعداد قابل توجهی از سلبریتی‌ها و جوانان غربی شمیم و عطر جان‌افزای اسلام را استشمام کرده و جذب دین مبین اسلام و طرفدار آزادی واقعی شده‌اند. آزادی از قید و بند‌های دنیوی، آزادی از هوسرانی‌ها و طمع‌کاری‌های بی‌پایان.

کاسیوس (محمد علی) کلی قهرمان افسانه‌ای بوکس آمریکا در حالی اسلام را برگزید که به گفته خودش فکر می‌کرد قوی‌ترین مرد جهان است.

ماهرشالا علی بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در فیلم مهتاب ، به مسلمان بودن خود افتخار می‌کند و از منتقدان سیاست‌های ضد اسلام‌گرایانه دولت آمریکا است.

شکیل اونیل نام پرآوازه بسکتبال آمریکا با دو متر و ۱۶ سانت قد و سبدی پر از افتخار در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۰ خودش را برادر مسلمان حکیم اولاجوون، می‌داند و خبر از سفرش به منظور انجام حج تمتع می‌دهد.

* سلبریتی محجبه
جنت جکسون خواهر کوچکتر مایکل جکسون عکس‌های محجبه خودش را منتشر می‌کند و دین اسلام را تمام و کمال می‌پذیرد آنهم در حالی که بیش از ۱۶۰ میلیون نسخه از آلبوم‌های وی در جهان منتشر شده است و جایزه گرمی را پنج بار به مجموعه افتخاراتش افزوده است.

جرمین جکسون نیز مانند خواهرش در اوج شهرت و در حالی که در خانواده‌ای مسیحی رشد یافته تغییر سبک زندگی داده و خبر از مسلمان شدنش می‌دهد. وی در گفتگو با بی‌بی‌سی می‌گوید: معتقدم اگر برادرم مایکل می‌توانست اسلام را می‌پذیرفت و در این صورت هنوز زنده بود و به درستی زندگی می‌کرد.

کت استیونز به سال ۱۹۷۷ اسلام را پذیرفت و خودش را از قید دنیاپرستی آزاد کرد، نامش را به یوسف اسلام تغییر داد و طعم زیبای آزادی حقیقی را چشید.

پروفسور و محقق بخش جنین‌شناسی کالج پزشکی و بیولوژی سلولی دانشگاه جرج‌تاون تحت تاثیر آیات جنین‌شناسی قرآن مسلمان شد و می‌گوید: چگونه محمد (ص)، ۱۴۰۰ سال قبل جنین و مراحل آن را دقیقا توصیف می‌کند؟

پروفسور موریس بوکای متولد ۱۹۲۰ و رییس کلینیک جراحی پاریس با دیدن آیات اعجازآمیز قرآن مسلمان شد و چندین سال عمرش را در راه اثبات حقایق علمی از مسیر آیات قرآن گذراند.

پروفسور مارشال جانسون یکی از دانشمندان برجسته آمریکایی و رییس دپارتمان آناتومی و مدیر انسیتو danicl دانشگاه توماس جفرسون فیلادلفیا است که پس از تحقیقات جنین‌شناسی و دیدن اعجاز آیات قرآن مسلمان شد.

دی‌جی خالد، سامی یوسف، حلیمه عدن، دکتر آز، زین مالک و ده‌ها نام دیگر گل‌هايی هستند که زیر بارش اعجاز آیات قرآن درس واقعی آزادگی آموختند و روییدند.

* ملت ایران شایسته اقتصاد و سلبریتی‌های بهتری هستند
حال در این سوی دنیا برخی به شهرت رسیدگان سرمست از پول‌هایی که از این آب و خاک به جیب زده‌اند بی‌اعتنا به ملت خویش دم از مردم می‌زنند و برخلاف عقاید آنان حجاب از سر برداشته و پوزخند می‌زنند. حداقل کاری که می‌توان کرد این است که از این مقهوران بی‌فرهنگي غرب پرسید اگر دم از مردم می‌زنید منظورتان دقیقا کدام مردم است؟

مردم ایران شاید از شرایط سخت اقتصادی دلخور باشند و صد البته حق با آنهاست، اما کیست که نداند همین مردم بوده‌اند که با جان و دل قرن‌هاست پرچم امام حسین و آزادگی واقعی را بر دستان خویش گرفته و زیر بیرقش سینه می‌زنند و حافظان دین خدایند بر زمین.
ملت ایران شایسته اقتصادی بهتر و سلبریتی‌های لایق‌تر از حجاب از سرکشیدگان هستند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات