صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱  ، 
کد خبر : ۳۴۸۰۷۵

‌دادگستری‌: مسجد مکی‌ باید ادعای مسمومیت "‌مولوی عبدالحمید" را ثابت کند

حجت‌الاسلام علی مصطفوی‌نیا رئیس‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ‌در ‌ارتباط‌ با ادعای مطرح‌شده مبنی بر اینکه شخصی را در مسجد مکی دستگیر کرده‌اند که قصد مسمومیت "طلاب مسجد مکی و شخص عبدالحمید"را ‌داشته است، اظهار داشت: ‌گزارشی دراین‌باره تهیه شده ‌است و پیگیری‌ها در حال انجام است.

‌دادگستری‌: مسجد مکی‌ باید ادعای مسمومیت "‌مولوی عبدالحمید" را ثابت کند

رئیس‌کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان در تکمیل سخنان خود در ارتباط با اینکه ادعا شده است این شخص روزی 15 میلیون ‌گرفته است و کارت وی شارژ می‌شده‌ است، ابراز کرد: پس از بررسی‌هایی که توسط مسجد مکی شده است، پولی به حساب کارت این شخص واریز نشده است.

وی با بیان اینکه این فرد که به‌صورت غیرقانونی در مسجد مکی در بازداشت بوده هم‌اکنون ‌شاکی است، تصریح کرد: این بازداشت غیرقانونی بوده ‌است‌.

مصطفوی‌نیا با تأکید به اینکه مسئولان مسجد مکی ‌اگر تشخیص داده بودند که این شخص قصد ارتکاب جرم دار‌د باید‌ علیه ‌وی با دلایل و مدرک شکایت می‌‌کردند، خاطرنشان کرد: ‌در این ارتباط ‌باید مسجد مکی پاسخگو باشد.

رئیس‌کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان با اعلام اینکه "روز گذشته این فرد توسط دستگاه‌های امنیتی تحویل دستگاه قضایی شده است تا ‌اگر شکایتی دارد ‌انجام شود"، تصریح کرد: مسجد مکی باید ‌ثابت کند که این شخص قصد داشته‌ است طلاب و مولوی عبدالحمید را مسموم کند و اگر ثابت نشود باید در برابر قانون پاسخگو باشند.

 

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات