صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹  ، 
کد خبر : ۳۴۸۳۴۴

خانواده اعضای گرفتار شده منافقین در تجمعی خواستار نجات فرزندان خود شدند

برخی از خانواده‌‌های اعضای گرفتار شده در گروهک منافقین از سراسر کشور، صبح امروز (جمعه 9 تیرماه) با تجمع در مقابل سفارت ترکیه در ایران به عنوان حافظ منافع کشور آلبانی در ایران، از اقدام مسؤولانه دستگاه قضایی و انتظامی آلبانی در کنترل مقر گروهک منافقین قدردانی کردند.

افراد حاضر در این مراسم با در دست داشتن پلاکاردهایی خواهان اجازه دولت آلبانی به آن‌ها برای سفر به آن کشور و پیگیری وضعیت عزیزان خود شدند.

شرکت کنندگان یک‌صدا فریاد می‌زدند؛ «آزادی اسیران حق مسلم ماست.»

همچنین؛ پلاکاردهای مختلفی با محوریت محاکمه مسئولان ارشد منافقین در این تجمع به چشم می‌خورد.

 

گفتنی است، چندی پیش صدها پلیس آلبانی با حمله به مقر گروهک منافقین (کمپ اشرف۳) در تیرانا، با نیروهای آن گروهک درگیر شدند.

پلیس فرانسه با اعلام این مطلب که گروهک منافقین نمی‌تواند امسال «تجمع سالیانه ویلپنت» را در پاریس برگزار کند، ضربه دیگری را به این گروهک در هفته‌های اخیر وارد آورد. این تجمع از سال ۲۰۰۸، هر ساله در روز ۳۰ خرداد در پاریس برگزار می‌شد.

صبح روز گذشته نیز، «آلبانی دیلی نیوز» خبر داد، پلیس این کشور بار دیگر وارد مقر گروهک تروریستی منافقین در منطقه «مانز» شهر «دورس» شده بود. همچنین، طبق اعلام رسانه‌های محلی، نیروهای پلیس آلبانی در ورودی اردوگاه «اشرف ۳» مستقر شده‌ و همه خودروهایی که این اردوگاه را ترک می‌کند، کنترل می‌کند. 

در پایان این تجمع، خانواده‌‌های اعضای گرفتار در گروهک منافقین در مقابل سفارت ترکیه در تهران بیانیه‌ای را امضا کردند.

 

منبع: فارس

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات