صفحه نخست >>  عمومی >> یادداشت کوتاه
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲  ، 
کد خبر : ۳۴۸۲۰۳

کارشناس‌های غربی هم فهمیده‌اند که گروه تروریستی مجاهدین خلق دیگر آن کارآیی سابق را برای غربی‌ها ندارد و در حال حاضر باری بر دوش اروپاست...

این گروه همان‌هایی بودند و هستند که به خاطر پول و وعده‌های پوچ به کشور خودشان حمله‌ور شدند و هموطنان خود را کشتند. آنها از اینکه در خدمت صدام باشند و به عنوان نوکر و فرمانبردار با او همکاری کنند، احساس رضایت می‌کردند.
پایگاه بصیرت / گروه بین المللی

«جورجی تاناسی» استاد دانشگاه و فعال سیاسی از آلبانی: گروه مجاهدین در حال حاضر به دو دلیل اصلی در اروپا دیگر احساس امنیت نمی‌کند؛ یکی اینکه این گروه در طول این سال‌ها نشان داده که نمی‌تواند به عنوان سلاحی علیه ایران برای غربی‌ها کارآیی داشته باشد و آن بازدهی که غربی‌ها از این گروه تروریستی انتظار داشتند در طول این سال‌ها به دست نیامده است. برای همین است که غرب به این نتیجه رسیده که دیگر برای سلاحی بی‌بازده بیش از این هزینه نکند. دلیل دوم هم این است که گروه تروریستی مجاهدین به عنوان یک به اصطلاح سازمان و تشکیلات تا به حال دردسر‌های زیادی برای اروپایی‌ها داشتند. آنها در طول این سال‌ها به انواع کار‌های خلاف و جنایات در کشور‌های اروپایی دست زده‌اند.

در جرم و جنایت‌های فراوانی حضور داشته‌اند، در قاچاق مواد مخدر به اروپا، جعل اسناد، گذرنامه‌ها و قاچاق انسان در اروپا نقش داشته‌اند؛ بنابراین بدیهی است که این گروه پر از جنایتکاران و اراذل و اوباش نباید از حضور نیرو‌های پلیس در محل استقرار خود احساس امنیت کند و از طرفی هم دیگر حنای این جماعت برای اروپایی‌ها رنگ باخته است.

بسیار بعید است با اصلاحاتی بتواند جایگاه قبلی را در غرب برای خود بازیابی کند. این گروه حتی دیگر توان لازم را برای تبدیل شدن دوباره به عروسک خیمه‌شب‌بازی غرب ندارد. اعضای آن یا از بیماری‌های جسمی رنج می‌برند یا از اختلالات روانی. ولی آنچه در طول این دهه‌ها برای همه ثابت شده، این است که گروه تروریستی مجاهدین هیچ ایدئولوژی جز دست و پا زدن برای بقا ندارد، آن هم به هر قیمتی. آنها در طول این سال‌ها ابزار‌های کثیف زیادی در اختیار داشتند تا از آن برای این بقا استفاده کنند. آنها قبلاً برای اینکه نوکر و در خدمت صدام باشند، کُرد‌ها را قتل عام می‌کردند، حالا برای رسیدن به برخی اهداف شوم خود آنها را برادر خود می‌نامند! قبلاً از پلیس آلبانی به خاطر تامین امنیتشان تشکر می‌کردند، ولی امروز آنها را فاشیست‌هایی می‌دانند که به آنها حمله ور شده‌اند.

این گروه همان‌هایی بودند و هستند که به خاطر پول و وعده‌های پوچ به کشور خودشان حمله‌ور شدند و هموطنان خود را کشتند. آنها از اینکه در خدمت صدام باشند و به عنوان نوکر و فرمانبردار با او همکاری کنند، احساس رضایت می‌کردند. آنها در واقع راهزن‌هایی هستند که غارت کشورشان را جایگزین انقلاب و ایدئولوژی‌های آن کردند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات