صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳  ، 
کد خبر : ۳۵۰۰۷۱

توسعه روابط تجاری هند ‌با ایران‌

سفیر هند در ایران گفت: سعی خواهیم کرد رویدادی تجاری را بین کسب‌وکارهای هندی و ایرانی ایجاد کنیم و شاید در آینده یک منطقه ویژه صنعتی برای هند در استان احداث کردیم.

رودرا گاوراو شرست سفیر هند در کشورمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ملاقات امروز در این راستا انجام شد که ناوگروه نیروی دریایی هند از بندرعباس بازدید داشت و ما هم حضور پیدا کردیم تا از حسن میزبانی در هرمزگان تشکر کنیم و از این فرصت برای بهبود و توسعه روابط میان هندوستان و جمهوری اسلامی ایران استفاده کنیم.

توسعه روابط تجاری هند ‌با ایران‌/ احداث منطقه ویژه صنعتی ‌هندوستان در هرمزگان + فیلم

وی با بیان اینکه همبستگی ایران و هند جنبه‌ای تاریخی دارد، افزود: تجارت ایران و هند به‌طور سنتی و طبیعی از طریق بندرعباس انجام می‌شود که یک نقطه مهم ترانزیتی و تجارت است.

سفیر هند در ایران عنوان‌کرد: طبیعی است که اگر هند بخواهد روابط تجاری خود را با ایران توسعه دهد حضور در بندرعباس امری مفید خواهد بود.

گاوراو شرست تصریح‌کرد: استاندار هرمزگان پیشنهاد کرد که منطقه کوچک صنعتی را برای هند در هرمزگان ایجاد کنیم که ما هم از این پیشنهاد استقبال می‌کنیم و سعی خواهیم کرد رویدادی تجاری را بین کسب‌وکارهای هندی و ایرانی ایجاد کنیم و شاید در آینده یک منطقه ویژه صنعتی برای هند در استان احداث کردیم.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات