صبح صادق >>  راهبرد >> گزارش
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸  ، 
کد خبر : ۳۵۰۰۹۶

گرفتن انتقام خون شهیدان قطعی است

سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار اعضای مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه با فرمانده کل قوا ضمن یادآوری آخرین دیدار فرماندهان با رهبر معظم انقلاب که در سال 1398 و با حضور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، شکست تمامی راهبردهای دشمنان در جغرافیای جهان اسلام را مدیون مجاهدت‌های این شهید والامقام و یارانش دانست.
فرمانده کل سپاه در این دیدار خطاب به دشمنان تأکید کرد: «سپاه،‌ انتقام خون شهیدانش را خواهد گرفت و قطعاً آمریکا را از منطقه اخراج خواهد کرد.»
سرلشکر سلامی، همچنین در بخش دیگری از سخنانش ابعاد توانمندی‌ها و عملکرد سپاه پاسداران در عرصه‌های نظامی، امنیتی، اطلاعاتی، علمی، اقتصادی، سازندگی، سلامت، خدمت‌رسانی، تبلیغاتی و امید‌آفرینی را تشریح کرد.
بخشی از سخنان فرمانده کل سپاه به این شرح است:
امروز به حول و قوه الهی و در پرتو رهبری‌های حکیمانه حضرت‌عالی، سنگرهای کلیدی بزرگی را فتح کرده‌ایم. خطوط تماس انقلاب اسلامی، هزاران کیلومتر عمق پیدا کرده است. با نفوذ روح و تفکر انقلاب اسلامی از مرکزیت آن، سر پل‌های معنویت و اعتقادی عمیقی در جهان اسلام به دست آمده است. پیام‌های معنوی انقلاب که از حقایقی، چون ظلم‌ستیزی، عدالت، آزادی، کرامت انسانی و استقرار معنویت، سرشار است، بر قلب‌ها و دل‌های جوانان آزاده آسیا، آفریقا، آمریکا و اروپا منتشر شده است. به حاشیه رانده شدن آمریکا در تحولات سیاسی و امنیتی منطقه، زوال شتاب‌دار نظام سلطه، واماندگی رژیم‌های عنکبوتی و در آستانه فروپاشی، حاکی از افول نظام ظالمانه استکبار جهانی به محوریت آمریکاست.
امروز دوست و دشمن دریافته‌اند، ظرفیت‌های بازدارندگی انقلاب اسلامی به اوج خود نزدیک شده است. نه تنها اعتبار تهدید و قدرت آمریکا به شدت کاهش یافته، بلکه دیگر هرگز رژیم صهیونیستی یک تهدید نیست، یعنی نه تنها اندازه‌های یک تهدید معتبر را ندارد، بلکه او می‌داند کوچک‌ترین خطایش آخرین خطای اوست.
برای تعقیب و تحقق اهداف قرارگاه‌های قرآنی نور و تعمیق معنویت، گسترش قدرت سخت، تهاجم اطلاعاتی، جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی، رسانه‌ای و فضای مجازی و قرارگاه علم و فناوری از اردیبهشت ماه سال جاری در شکل جدیدی و به طور مستمر و عموماً هفتگی در انطباق با بیانیه گام دوم فعال شده است.
در پایان، ضمن اعلام این حقیقت که ما زیر پرچم حسینی که حضرت‌عالی برافراشته‌اید و تحت فرمان همیشه نورانی و مبارکتان تا انتهای راه که پیروزی اسلام و شکست استکبار است، ایستاده‌ایم.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات