صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲  ، 
کد خبر : ۳۵۱۶۸۶

عطوان: مقاومت به اندازه‌ای اسیر دارد که می‌تواند همه اسرای فلسطین را آزاد کند

عبدالباری عطوان، تحلیلگر و روزنامه‌نگار برجسته جهان عرب تصریح کرد: «عملیات طوفان الاقصی بیانگر شکست اطلاعاتی و نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و مهارت و نبوغ مبارز فلسطینی است».

عبدالباری عطوان، سردبیر روزنامه فرامنطقه‌ای «رأی‌الیوم» در گفت‌وگو با پایگاه خبری «الجدید» با اشاره به این که محاسبات اسرائیل اشتباه است، گفت: «ما باید به این دستاورد بزرگ افتخار کنیم، چرا حماس می‌تواند مقاومت کند و با جنبش جهاد اسلامی و سایر گروه‌های مقاومت برنامه‌ریزی خوبی کرده است».

عطوان: مقاومت به اندازه‌ای اسیر دارد که می‌تواند همه اسرای فلسطین را آزاد کند

وی اضافه کرد: «آنچه امروز شاهد آن هستیم نبوغ و مهارت مبارزان فلسطینی و سقوط و شکست نظامی و اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی در تمامی ابعاد و جوانب است».

عبدالباری عطوان با اشاره به اینکه بیش از هزار اسیر اسرائیلی در دست مقاومت هستند که آمار و ارقام را فاش نکرده است، گفت: «هیچ اسیر عربی در زندان‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی باقی نخواهد ماند».

وی تأکید کرد: «از این پس اسرائیل نمی‌تواند یک رهبر فلسطینی را ترور کند، زیرا می‌داند که اگر این کار را انجام دهد، اسرای اسرائیلی اعدام خواهند شد».

یادآوری می‌شود، محمد الضیف، فرمانده کل گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس صبح دیروز، 15 مهرماه، از آغاز عملیات "طوفان الاقصی" خبر داد و اعلام کرد که در حمله اول عملیات طوفان الاقصی که با شلیک بیش از 5000 راکت انجام شد، پایگاه‌ها، فرودگاه‌ها و استحکامات نظامی دشمن هدف قرار گرفت.

از سوی دیگر، وزارت بهداشت فلسطین ساعاتی پیش اعلام کرد که تعداد شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به 232 شهید رسیده و نظامیان اشغالگران همچنان مراکز نظامی و غیرنظامی در نوار غزه را هدف قرار می‌دهند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات