صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳  ، 
کد خبر : ۳۵۱۷۷۱

هشدار مقام حزب‌الله به صهیونیست‌ها: از خطوط قرمز مقاومت عبور نکنید

رئیس هیئت شرعی حزب‌الله به رژیم اشغالگر و حامیان آن هشدار داد که اگر از خطوط قرمز مقاومت عبور کنند این حزب در جنگ با دشمن صهیونیستی کنار مقاومت فلسطین قرار می‌گیرد.

شیخ «محمد یزبک» رئیس هیئت شرعی حزب‌الله طی سخنانی اعلام کرد که لبنان به دقت اتفاقات غزه و تحرکات رژیم صهیونیستی و تهدیدات «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اشغالگر درباره حمله زمینی به نوار غزه را زیر نظر دارد. ما از همین جا به نتانیاهو و پشت سر او آمریکا و کل جهان می‌گوییم که اگر کار به خط قرمز مقاومت بکشد، ما در کنار مقاومت فلسطین (در عملیات طوفان الاقصی) خواهیم بود.

هشدار مقام حزب‌الله به صهیونیست‌ها: از خطوط قرمز مقاومت عبور نکنید

وی تصریح کرد، هدف قرار دادن مواضع رژیم اشغالگر در مزارع شبعا یک پیام قدردانی و تشکر از رزمندگان مقاومت در فلسطین بود و به همه جهان می‌گوییم بدانند ما در محور مقاومت و در کنار همه آزادگان جهان هرگز فلسطین را رها نمی‌کنیم و با هر امکاناتی که در اختیار داریم از آن حمایت می‌کنیم. هر عرب و مسلمانی وظیفه دارد با همه قدرت و خون و سلاح و مال و ... از فلسطین حمایت کند.

شیخ یزبک در ادامه عملیات بزرگ طوفان الاقصی را به همه امت عربی و اسلامی و مردم فلسطین تبریک گفته و خطاب به صهیونیست‌ها گفت که وعده خدا محقق شد و طوفان الاقصی شامل همه امت اسلامی خواهد شد. با چشمان خود دیدیم که صهیونیست‌ها پشت دیوارهای غزه چگونه پنهان شدند و اتفاقی که امروز می‌افتد نتیجه یک هفته یا یک روز نیست. صهیونیست‌ها حتی نمی‌توانند تعداد کشته‌ها و اسرا و مفقودین خود را بشمارند. ما با خداوند متعال عهد می بندیم که هرگز تسلیم نخواهیم شد و ما ملتی هستیم که عدالت و نیکی و ارزش‌های انسانی را از پیامبر خود آموخته‌ایم و با امید به آینده نگاه می‌کنیم.

این مقام حزب‌الله تاکید کرد، ما ایمان داریم که برای اقامه نماز در مسجدالاقصی به فلسطین برمی‌گردیم.

طوفان الاقصی سخنان امام موسی صدر و امام خمینی درباره نابودی اسرائیل را ثابت می‌کند

«ابراهیم الموسوی» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان نیز به نوبه خود اظهار داشت، آنچه امروز در فلسطین رخ می‌دهد یک تمرین برای عملیات بزرگی است که گروه‌های مقاومت در آینده انجام خواهند داد و ما با چشم خود نابودی اسرائیل را نگاه می‌کنیم و می‌بینیم که این رژیم سست‌تر از خانه عنکبوت است.

وی تاکید کرد، این عملیات‌ها و پیروزی‌های قهرمانانه و اسطوره‌ای، صحت سخنان امام موسی صدر و امام خمینی (ره) را مبنی بر اینکه «اسرائیل به دست رزمندگان عزیز مقاومت نابود خواهد شد» ثابت می‌کند. آنچه امروز در غزه رخ می‌دهد مساوی با یک زلزله نظامی، امنیتی و سیاسی و یک شکست اطلاعاتی بزرگ است که رژیم غاصب و موقت صهیونیستی از زمان آغاز اشغالگری خود در فلسطین تاکنون شاهد آن نبوده است.

این نماینده حزب‌الله افزود، دشمن امروز در شوک بزرگی فرورفته و این تنها پیروزی بر رژیم اشغالگر نیست بلکه پیروزی بر کل نظام استکباری غرب به سرکردگی آمریکاست.

«ایهاب حماده» دیگر نماینده حزب‌الله در پارلمان لبنان نیز در سخنانی به همین منظور گفت، رژیم غاصب صهیونیستی که روزی در امور منطقه مداخله و اعراب را تحقیر می‌کرد امروز زیر پای رزمندگان مقاومت در فلسطین است. آنچه در اطراف غزه رخ می‌دهد یک دستاورد بزرگ برای مقاومت بوده و می‌بینیم که رژیم اشغالگر قادر به شمارش کشته‌ها و اسرای خود نیست.

وی تاکید کرد، در صورت گسترش درگیری در سراسر فلسطین، عملیات طوفان الاقصی کوچکترین اتفاقی است که می‌تواند رخ دهد. اسرائیل در حال دست و پا زدن بوده و در مسیر فروپاشی قرار دارد. این رژیم سقوط کرده و ما ورق را برمی‌گردانیم و به زودی به خواست خدا همگی در قدس نماز خواهیم خواند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات