صفحه نخست >>  عمومی >> یادداشت کوتاه
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰  ، 
کد خبر : ۳۵۱۶۹۸

مواظب اسب بازنده باشیم

با بررسی و کسب تجربه از تاریخ نباید اجازه دهیم اتفاقاتی همانند جنگ احد نبرد پیروز شده را تبدیل به شکست تبدیل نماید و راهکار آن هم آمادگی دو چندان از قبل در برابر حملات قطعی رژیم صهیونیستی می‌باشد.
پایگاه بصیرت / گروه بین‌الملل

پیروزی اخیر محور مقاومت با راهبری جنبش حماس شادی را به تمام مسلمین جهان هدیه کرد و بیرق اسلام را در جهان نمایان‌تر نمود. ولی آنچه باید همیشه مد نظر باشد داشتن دیدگاه کلان و استراتژیک در مناقشات و جنگ‌ها بوده و با بررسی و کسب تجربه از تاریخ نباید اجازه دهیم اتفاقاتی همانند جنگ احد نبرد پیروز شده را تبدیل به شکست تبدیل نماید و راهکار آن هم آمادگی دو چندان از قبل در برابر حملات قطعی رژیم صهیونیستی می‌باشد.

برای تمام صاحبنظران سیاسی و نظامی کاملاً واضح و غیر قابل انکار می‌باشد که پیروزی اخیر محور مقاومت در خاک رژیم صهیونیستی علاوه بر تصرف مناطقی از دشمن و گرفتن اسیرانی در رده‌های فرماندهی آن هم در بستر خواب یک پیروزی عمیق در بعد امنیتی و اطلاعاتی برای محور مقاومت می‌باشد.

محور مقاومت با دارا بودن حداقل امکانات برای ورود به جنگ‌های هیبریدی با استعانت از ایزد متعال و تکیه بر بنیه ایدلوژی عمیق جوانان با کسب برتری و ابتکار عمل دستگاه عریض و طویل اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی را در سطح ملی و جهانی مفتضح نمود و هیمنه پوشالی آن را بر ملا کرد. لذا قطعاً رژیم صهیونیستی برای اعاده حیثیت از دست رفته وحشیانه و با تمام قوا دست به اقدامات جبرانی خواهد زد.

لذا این بازی دو سر برنده برای جهان اسلام و ستم‌دیدگان جهان خواهد بود از طرفی چنانچه همانند حمله به برج مسکونی باعث شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی افراد بیگناه و غیر نظامی گردد باز هم ضعف این رژیم نمایان خواهد شد و روند موتور شدن این رژیم در جهان شتاب خواهد گرفت و اگر وارد جنگ مستقیم با محور مقاومت گردد هنوز جهان اسلام و محور مقاومت نیرو‌های حزب‌الله و انصارالله را به میدان نیاورده و این دقیقا همان باتلاقی خواهد بود که اسب بازنده این نبرد که همان رژیم صهیونسیتی می‌باشد در آن گرفتار خواهد شد.

لذا به یاری الله و با حفظ وحدت و همبستگی هرچه بیشتر جهان اسلام و حتی غیر مسلمان زخم خورده از رژیم صهیونسیتی الان زمان مناسبی برای چینش جبهه دفاعی و سپس تهاجمی به این رژیم می‌باشد. به نظر می‌رسد زمان عمل به وصیت امام راحل و تحقق پیش‌بینی رهبر معظم نزدیک شده است اگر دشمن را دسته کم نگیریم و هوشیار و متحد باشیم.

نظرات بینندگان
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات