سیاسی >>  سیاسی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱  ، 
کد خبر : ۳۵۳۱۹۹

هر خبرنگار اینترنشنال؛ یک سرباز ارتش رژیم صهیونیستی

شبکه ایران‌اینترنشنال امروز در خبری اعلام کرد که کارکنان آن اولین افرادی هستند که به‌عنوان خبرنگار از سوی ارتش رژیم اشغالگر قدس وارد مناطق تصرف شده در غزه شدند.

شبکه ایران‌اینترنشنال امروز در خبری اعلام کرد که کارکنان آن اولین افرادی هستند که به‌عنوان خبرنگار  از سوی ارتش رژیم اشغالگر قدس وارد مناطق تصرف شده در غزه شدند. 
اینترنشنال بعد از اغتشاشات سال قبل و شکست پروژه تجزیه ایران که دنبال می‌کرد، با تغییر اسپانسر مالی، تحت مدیریت رژیم صهیونیستی قرار گرفت و شاهد افزایش مصاحبه‌های این شبکه با سران آن همچون بنیامین نتانیاهو و «ران درمر» وزیر امور استراتژیک کابینه وی بودیم که این مصاحبه‌ها در هفته‌های اخیر شدت یافته است.

فعالیت این شبکه به‌ویژه بعد از طوفان‌الاقصی و پخش زنده از اراضی اشغالی، نشان از مدیریت مجریان سابق رادیو اسرائیل مانند منشه امیر و بن‌سبطی بر آنها دارد و هرروز پای ثابت آنتن این شبکه هستند!

با اینحال گویا کارفرمای صهیونیستی نقشی فراتر از یک شبکه برای اینترنشنال قائل است؛ انتشار ذوق‌زده خبر ورود آنها به مناطق تصرف‌شده از سوی اسرائیلی‌‌ها در غزه، نشان می‌دهد آنها به نیروهای ستاد تبلیغات جنگ تبدیل شدند و هر خبرنگار اینترنشنال یک سرباز رژیم صهیونیستی است که به‌جای اسلحه، دوربین به‌دست دارد!

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات